Lilypie Fourth Birthday tickers

luni, 8 octombrie 2012

IBW - Luni

Poza de luni:

Bulgaria Kaliakra
Edi avea un an si doua luni, mergea pe jos cu mult tupeu însă Manduca era la putere.Se petrecea în vara lui 2011. Si ce bine arata manduca mea.O fi a mea?Sau o fi a lui Edi?Nici măcar nu contează. Am făcut un calcul: am folosit Manduca 2 ani încheiați. La finalul săptămânii voi face o poza sa vedeți cum arata.Eu zic ca si-a făcut treaba. Si cu siguranta un cărucior nu ne-ar fi fost de folos.
Am fost la mare, la munte, in stana, pe varf (da da am atins un varf cu Edi in Manduca), prin nisip, prin orașe  prin parcuri si la petreceri.Peste tot ne-am descurcat minunat si acum de când a crescut juniorul câteodată mi se face mie dor de Manduca si de purtat. Am descoperit ca acum (la 2 ani si 4 luni da!) ca il pot purta in fata dacă îmi leg Manduca cu bretelele incrucisate. In felul asta se distribuie altfel greutatea si il pot duce in fata fără probleme.
Si cum trece timpul si iarna bate la ușa imi aduc aminte de prima iarna cu Edi si cu Manduca. Aveam paltonul de gravida care se închidea perfect peste noi doi :d. Si am colindat străzile  si ne-a nins si ne-a viscolit însa nu ne-a pasat căci în Manduca era cald si bine si asa a trecut prima iarna. Maine sper sa apuc sa pun si alte episoade din odiseea purtatului :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii