Lilypie Fourth Birthday tickers

joi, 11 octombrie 2012

Poza de joi - IBW

Am fost si la petreceri dar doar poza asta am gasit-o :)).

Si uite asa încă o săptămâna de sărbătoare se scurge si ajunge ușor ușor la final. Nu uitați sâmbăta de conferință  duminica facem poza si azi, da azi dansam in parc :).Va așteptăm in parc la o lecție minunata de salsa. Noua ne-a plăcut mult salsa. Edi acum știe pașii și melodia pe care dansam noi anul trecut.
Stăteam si ma gândeam zilele trecute cat de diferita ar fi fost viata mea fara "instrumente" de purtat copilul. Eh, probabil ca spatele meu si mâinile s-ar fi resimțit teribil.Asa, spatele meu e mulțumit.Si de maini nu mai zic.Pe mine acest purtat al bebelusului m-a salvat si mi-a facut viata mai frumoasa.Si totul a fost perfect dupa ce m-am prins eu cum pot alapta din manduca :)).Asa ca din punctul meu de vedere alaptatul plus purtatul copilului mi-au facut viata usoara si frumoasa.Si acum ma amuz cand lumea ma intreaba: dar nu te-ai plictisit sa stai acasa cu copilul?Iaca nu, ca am facut o multime de activitati care mai de care mai distractive.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii