Lilypie Fourth Birthday tickers

vineri, 5 octombrie 2012

Saptamana viitoare sarbatorim!

Stiti ce?Sarbatorim saptamana internationala a bebelusilor purtati. Adica noi, mamicile ce ne-am purtat bebelusii povestim experientele noastre, discutam cu cele care vor sa isi poarte bebelusii si raspandim vorba despre cate de misto si addictive este sa porti un bebelus/toddler si sa stii ca e in siguranta, la pieptul tau, picioarele nu-i atarna anapoda, spatele nu e pus sub tensiune si pozitia in port bebe este cea sanatoasa.Ma doare fizic cand vad pe strada bebelusi in portbebe-uri cu baza ingusta.Stiu ca intentia parintilor e buna insa ar fi de dorit sa se indrepte catre port bebe-uri care mentin pozitia sanatoasa (M) cu funduletul mai jos decat genunchii, cu spatele sustinut de material astfel incat bebelusul sa se odihneasca confortabil pe pieptul mamei dar totodata sa fie in contact cu lumea inconjuratoare caci asa invata cel mai usor. Eu una am iubit cu pasiune purtatul copilului. Nu mi-a placut niciodata sa ies cu carutul am iesit doar atunci cand si-a dorit copilul (dupa 18 luni avea zile cand imi zicea ca isi doreste sa mearga cu carutul). In  rest am iubit si iubesc cu pasiune momentele in care il duc in SSC (caci folosim manduca acum) si ma gandesc serios sa trimit manduca la reprezentanta sa o puna la muzeu ca sa vada si altii ce inseamna o manduca purtata.Am fost cu copilul in manduca si la munte, si la mare, si la petreceri si in parc si la bunici si la doctor si la plimbare si la intalniri, si la mine la serviciu...Ne-a salvat de fiecare data si ne-a facut viata usoara.
Programul saptamanii urmatoare este aici: http://bebelusipurtati.blogspot.ro si va asteptam cu drag sa participati la toate actiunile si sa va informati caci purtarea bebelusului poate fi o optiune salvatoare in foarte multe cazuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii