Lilypie Fourth Birthday tickers

joi, 9 septembrie 2010

Operatiunea BCG

BCG-ul a lipsit din maternitate cand eu am nascut. Prin urmare nu i-au facut lui Edi Bcg. Azi am reusit in sfarsit sa ii facem vaccinul. Operatiunea a fost ampla deoarece in Romania, draga noastra tarisoara, nimic nu e simplu. Si daca e simplu trebuie musai complicat ca altfel nu ne sta bine.
Buuuuuuuun deci vaccinul lipsea din maternitati dar daca tu il cumparai din strainate nu ti-l faceau. Din varii ratiuni, doctorii stiu (teoretic) mai bine asa ca nu ma bag. Pe urma am primit instructiunile cum sa rezolvam problema.Trebuie dus copilul la medicul de familie, controlat sa vada ca e sanatos tun, si pe urma dus copilul la vaccin la maternintatea unde s-a nascut. Zis si facut. Am dus copilul la control, totul a fost in regula si urmeaza etapa doi si anume efectuarea propriuzisa a vaccinului, la maternitatea unde am nascut, anume Filantropia. Eu prevazatoare sa nu ma plimb aiurea cu taxiul, sun la maternitate si intreb la ce ora sa vin sa ii faca vaccinul si care e exact procedura. Mi se explica sa vin a doua zi la ora 11 cu aviz de la pediatru si cu carnetul de vaccinari al copilului. Eventual sa iau si copilul sa ii faca vaccin :D. Ma prezint la ora 11 in ziua urmatoare (asta se petrecea pe 2 septembrie) cu toate cele necesare la maternitate. Ma prezint la camera de garda, explic de ce am venit (Edi are 3 luni) si sunt data pe usa afara si mi se arata un afis la intrare pe care scria mareeeeeeeeeee ca nu se mai fac vaccinari la Filantropia din 1 AUGUST. Acum sincer, eu de unde as fi putut afla asta? In stele nu a scris (si daca scria eu nu prea ma pricep la citit in stele) iar la telefon am primit cu totul alte informatii. Si lui Edi nu prea ii place cu masina prin Bucuresti (are o mica problema cu opritul la semafoare). Prin urmare urmez instructiunile de pe afis si sun la Medlife sa programez copilul pentru BCG. Evident joia trecuta nu am reusit sa il mai programez asa ca ne-am prezentat joia asta la vaccin (fireste alti bani alta distractie caci Medlife e in Calea Grivetei si eu stau in Titan) dar din fericire de data asta am rezolvat.
Sincer am facut vaccinul ca a insistat pediatra caci nu prea mai cred eu in beneficiile acestui vaccin.Edi l-a primit totusi destul de usor, a urlat o data pe urma l-am mufat si s-a linistit si a dormit pana acasa.
Acum ma intreb eu si il intreb pe aceasta cale pe cel care a organizat aceasta companie de vaccinare, nu era mai usor sa trimita vaccinul la pediatrii? Sa il faca copiilor nascuti intre februarie si iunie? Sau sa cheme copii la maternitate, sa ii vada acolo un doctor si sa le faca vaccinul? Dar fireste nimic din ce e simplu nu se potriveste in draga noastra tara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii