Lilypie Fourth Birthday tickers

luni, 4 octombrie 2010

Marea provocare a alaptarii

A fost mare provocare. In parc la izvor. Din pacate nu am putut ajunge insa sustin tot timpul alaptarea.Si alaptatul in public.Oriunde.Copilul meu are nevoie de laptele de la mine. Laptele ii tine de foame, de sete si cateoadata se calmeaza band laptic. De ce i-as refuza asta?Pentru ca sunt in public? Mie daca mi-e sete, ma opresc imi iau o sticla de apa si beau.Chiar daca sunt pe strada. De ce as refuza asta copilului meu? De asemenea cum sa ii fac program?Sa ii fac program cand sa ii fie foame?Glumim desigur. Eu cred cu putere ca femeile sunt facute sa isi alapteze pruncii. Norocul meu ca inainte sa nasc am avut parte de incurajari. La fel si dupa ce am nascut. Ce m-a socat dupa acest eveniment a fost virulenta comentariilor la articolul aparut in Evenimentul zilei referitor la la acest subiect.Comentarii care nu isi aveau locul.Nu inteleg de ce nu exista un sistem de moderare a comentariilor pentru ca cele care contineau cuvinte injurioase nu meritau sa apara.Nu ma asteptam ca un subiect atat de simplu, normal si natural sa starneasca comentarii ata de urate.Cu ocazia asta am remarcat ca e plin de oameni complexati care stiu doar sa comenteze din spatele calculatorului pentru ca pun pariu ca daca ar vedea o mamica alaptand nu ar avea curajul sa ii spuna in fata ce crede.Dar nu trebuie sa le dam atentie, trebuie doar sa avem grija cum ne crestem copilasii sa nu ajunga asa.
In concluzie puiul meu va beneficia de laptic atat cat va dori si sunt sigura ca va creste sanatos, voios si voinic:).Si multumim Rox din nou pentru ajutor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii