Lilypie Fourth Birthday tickers

luni, 6 septembrie 2010

3 luni

Da da chiar atat a trecut de cand s-a nascut Edi.Cand a trecut timpul? Habar nu am. Dar merita.Acum sunt totusi ceva mai putin aeriana (zic eu ca ceilalti par sa nu observe :)) si tare fericita.Poate uneori sunt un pic obosita dar merita.
Am dus copilul la mare si incercam sa il ducem putin si la munte.Bebe se plimba fericit, acum folosim doar sistemele de purtare ceea ce ma bucura enorm caci carutul mi s-a parut mereu incomod de manevrat.
Edi a crescut are aproape 7kg. Da din manute, prinde jucarii dar mai ales se prinde cu mare placere de parul meu.E tare dulce ca se prinde in parul meu si se tine bine bine sa nu cumva sa cada, are tendinta de a se ridica in picioare, prefera pozitia pe burtica si studiaza atent mediul inconjurator, zambeste si rade in  hohote, se trezeste noaptea sa pape (aici iar contrazicem cartea care zice ca de la 5kg bebelusii renunta la masa de noapte; Edi nu pare sa doreasca sa renunte la masa de noapte si sincer nici pe mine nu ma deranjeaza :D), se joaca cu noi, rade daca scoatem diferite sunete pe tonalitati diferite si cel mai important e sanatos si voios.
Au trecut trei luni de cand a intrat in viata noastra si ne bucuram de fiecare moment, de fiecare zambet si fiecare gangurit si mi se strange inima de fiecare data cand plange.
Punem si o poza de trei luni :D

Un comentariu:

  1. ce mare s-a facut... :)
    miss u, si abia astept sa il vad... desi cred ca acum nu il mai pot tine eu in brate, o sa ma tina el pe mine :P

    RăspundețiȘtergere

comentarii