Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 17 februarie 2009

Autoportret - leapsa primita de la Abelutza

Am fost provocata sa imi fac autoportretul.
Si pastrand modelul sa vedem ce iese:
SUNT: uşor zăpăcita, uşor ameţita, uşor uituca, iubesc cu toata puterea, trăiesc la maximum fiecare clipa, fie ea de bucurie sau de necaz si ma străduiesc sa mă bucur tot timpul de viata.
AS VREA: sa nu fie atâta răutate in jur, sa zâmbim mai mult, sa ne bucuram mai mult de viata si sa ne legam mai puţin de bani.
PASTREZ: prietenii dragi si varii obiecte care se leagă de amintiri frumoase
MI-AS FI DORIT: sa nu îmi fie frica de căzut de la inaltime (la propriu si la figurat), sa îndrăznesc mai mult, sa fiu mai puţin emotiva
NU IMI PLAC: minciunile, egoismul, oamenii care fac rau
MA TEM: ca si Abelutza, de violenta si de prostie

AUD: binişor. uneori chiar prea bine
IMI PARE RAU: când greşesc fara sa vreau si rănesc pe cineva drag, când uit sa dau un semn de pace, când mă enervez si spun vorbe grele fara sa ma gândesc înainte
NU SUNT: ordonata
DANSEZ: când am chef si ocazia; îmi place sa dansez
CANT: tot timpul, mai ales când sunt vesela si bine dispusa
NICIODATA:”nu spun niciodată!”

RAR: ţin supărarea pe cineva
PLANG: uşor dar din fericire nu foarte des. plâng si de bucurie
NU SUNT INTOTDEAUNA: punctuala si diplomata, deşi mi-as dori
NU IMI PLACE DE MINE: când mă simt nesigura in diverse situaţii
SUNT CONFUZA: daca nu îmi beau cafeaua dimineaţa

AR TREBUI: sa beau mai putina cafea, sa îmi organizez mai bine activităţile curente, sa fiu mai hotărâta uneori si ceva mai ordonata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii