Lilypie Fourth Birthday tickers

luni, 16 martie 2009

As sta o noapte in frigider...as prefera sa numar stele pe cer

As face orice, oricum este mai bine....Decaaaaaaaaaaat sa-mi fie doooooooooor de tineeeeeeeee.Veneam aseara acasa si imi cantam in gand aceasta melodie. Mi s-a facut dor de un concert Mar Verde. De la metrou un grup de fete mergeau catre casa si cantau. Erau tare vesele si pline de viata (si nu cred ca alcool avea vreo contributie caci pareau foarte treze). M-am amuzat ca lumea in jur se uita oarecum mirata la ele dar eu zambeam caci imi aminteam cum intr-o seara la Greonoble impreuna cu alti studenti de toate nationalitatile am facut concurs pe drumul de la terasa (unde toata gasca bause suc caci a doua zi aveam examen) si am cantat fiecare natie cate un cantec specific si cum drumul era lung am ales apoi cu totii piese din repertoriul international. Cred ca locuitorii din Grenoble au fost foarte fericiti si multumiti de recitalul nostru, cam la fel cu cei care se uitau aseara lung la fete.
Pe de alta parte ma bucur nespus caci am auzit (din surse sigure) ca pe 28 Martie luna va fi patrata...si acest lucru poate fi observat cu siguranta din Teatrul Ion Creanga la ora 19. Alina Manole isi lanseaza albumul si merita cu prisosinta toate felicitarile si gandurile bune. Vreau sa-mi cumperi o luna patrata ......pe 28 martie la Teatrul Ion Creanga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii