Lilypie Fourth Birthday tickers

miercuri, 19 martie 2008

Despre rautate

Am constatat ca lumea din jurul meu iubeste rautatea, daca se poate spune asa. Unii colegi ai mei au o mare placere in a face rau. Pur si simplu. Ma impresioneaza mereu, in sens negativ desigur, cu cata placere distrug unii oameni tot. In loc sa contruiasca, distrug. Si partea cea mai dureroasa e ca ar putea construi si ar putea trai bine din asta. Dar eu cred sincer ca multi dintre ei chiar nu mai tin minte cum e sa construiesti ceva bun, cum se face bun si cum e sa fii altruist si sa te zbati sa castigi cinstit... Si cand zic castig cinstit sunt in cunostinta de cauza. Se poate. Dar e adevarat ca nu e usor si trebuie munca. Dar daca ar munci in echipa ar reusi. La noi insa munca in echipa este ceva de genul "hai sa gasim tampitu care sa munceasca si noi sa stam si sa castigam"...E asta e intr-adevar un nou concept de echipa cred eu...l-am putea breveta ca fiind modelul de echipa tipic romanesc.
Sper sa revin cu mesaje mai optimiste :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii