Lilypie Fourth Birthday tickers

miercuri, 26 martie 2008

Cum sa ma imprietenesc cu gheata?

Cred ca singura modalitate de imprietenire ar fi sa imi cumpar coltari. Acum doar gandindu-ma la gheata mi se inmoaie picioarele si mi se accelereaza bataile inimii. Mi-am creat singura o frica nebuna de gheata si acum cum alunec putin cum ma crispez si s-a dus. Nu stiu ce sa fac pentru a ajuns sa imi fie foarte foarte frica de gheata si prin urmare cad mereu :D.
Ultima data am cazut pe zapada inghetata si nu aveam manusile in maini....mare greseala. Afara nu era asa de frig, plus ca mergeam intr-un ritm destul de alert si eram incalzita dar cand am cazut am incercat sa ma opresc dar acest lucru s-a dovedit a fi foarte complicat si dureros totodata intrucat m-am zgariat crunt pe maini din cauza zapezii inghetate. Dar a trecut cu bine si a fost alt week-end petrecut romantic cu iubi. Am sarbatorit impreuna Pastele (el este catolic) si am fost oarecum surprinsa de cum se desfasoara aceasta sarbatoare la ei in zona. Oricum mielul umplut este foarte bun (:D asa vine din partea unui om care nu prea serveste carne de miel). Atmosfera de sarbatoare a fost mai putin resimtita dar poate si din cauza faptlui ca ortodocsii nu sarbatoareau si atunci nu a fost la fel de vizibil sau ..nu stiu....Important e ca ne-am simtit bine am avut vreme foarte frumoasa si mi-a placut. A fost ziua unei prietene de-a mele (la multi ani Cristina) si mi-a parut rau ca nu am putut onora invitatia insa am fost cu sufletul alaturi de ea si am comunicat :D pentru a impartasi experientele sarbatoririlor. Si duminica seara m-am intors in Bucuresti si am reusit sa prind penultimul metrou (inca multumesc CFR si le doresc multa multa multa....sanatate pentru anularea trenului de la 18,30) si a inceput o noua saptamana nebuna. Luni am fost in Expirat si am regasit atmosfera de alta data. Supa a fost in forma si a cantat si am stat si am cantat cu placere pana la o ora mica din noapte. Ieri am fost la o prietena sa mancam un peste excelent (de Buna vestire) si a fost super m-am simtit minunat am pierdut notiunea timpului....si iar am ajuns sa adorm la ore mici :D. Azi e cantare in Iron city si presimt iar o noapte pe unde ultrascurte. Dar vorba aceea noi sa fim sanatosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii