Lilypie Fourth Birthday tickers

miercuri, 27 februarie 2008

Dimineata

In ultima vreme am cam lenevit. Neavand ore dimineata, mi-am permis sa ajung in jurul orei 9 la serviciu. Semestrul acesta am ore de la 8 si trebuie sa ma reobisnuiesc sa ma trezesc dimineata. Azi am plecat astfel incat sa ajung la 8 in Politehnica. Dar am constatat ca au fost gresite calculele mele intrucat a trebuit sa astept trei metrouri ca sa ma pot urca si eu :D. Uitasem care era motivul pentru care nu imi placea sa vin dimineata devreme cu metroul dar acum mi-am readus aminte. A fost o experienta interesanta desigur. Un exercitiu util de tipul "cum sa respir cand ceilalti ma sufoca" sau "cum sa imi fac loc sa cobor".Dar a trecut cu bine si telefonul de la iubi mi-a readus zambetul pe buze asa ca totul s-a terminat cu bine.
Am citit ieri pe blogul lui Matei ceva descrieri de ture si mi s-a facut tare dor de mers. Trebuie sa mai merg si eu si acum ca se imbunatateste timpul e cazul. Nu sunt un mare fan al zapezii si nu prea stiu sa schiez asa ca varianta cu schiul de tura nu intra in calculele mele de acum. Asa ca astept cu nerabdare sa vina primavara sa nu mai fie asa zapada sa pot merge pe creste linistita. Sa vad covoarele de ghiocei si de branduse. Mi-e tare dor de primavara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii