Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 26 februarie 2008

Paraul fierarilor

În ultima vreme asta a fost poteca pe care am bătut-o. Am invatat fiecare cotitură, ştiu aproape fiecare piatra şi cu toate astea de fiecare data drumul este altfel. Si de fiecare data peisajul ce se arată este mereu altul. Bine, atunci cînd se arată peisajul :)), ca săptămîna trecută a fost ceată. Am cunoscut nişte timişoreni foarte simpatici. Si am verificat din nou postulatul lui Dragoş, acela cu lumea care e formată din 600 de persoane. Evident timişorenii erau prieteni cu Soimaru si ştiu bine si locurile si pe Janos :D. De urcat am urcat cu iubi la pas lejer, asta după ce am mîncat clatite si am băut cafea la pizza. Urcuşul a fost lejer, mai puţin prima porţiune (prietenii ştiu de ce) cînd a trebuit sa îmi înving frica de gheaţă. Dar am reuşit si pe urma totul a fost frumos. Si, deşi am avut în plan sa facem o tură pentru ca eu am avut mai multe zile libere, nu ne-a ieşit pasenta deoarece a fost ceată.Dar sper ca săptămîna asta sa am mai mult noroc. Ture faine la toata lumea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii