Lilypie Fourth Birthday tickers

miercuri, 13 iunie 2012

In autobuz

Veneam cu autobuzul.Ma simțeam rău și afara era cald tare.Am zis sa luam autobuzul ca nu ma simțeam în stare sa merg 25 min pe jos cu Edi în manduca.Edi era în fata în manduca căci și el era obosit. Când m-am urcat în autobuz un domn "amabil" îmi zice "va rupe nu-i asa?da-ți-l jos din brate ca e ditamai găliganul!".Si am simțit ca iau foc.I-am răspuns  "vi s-a părut ca v-am întrebat cumva cum sa îmi duc copilul?".Poate nu am fost cea mai politicoasa dar genul asta de remarci mi se par complet deplasate mai ales ca nu ma plânsesem în nici un fel.Si am refuzat locul ce mi s-a oferit deci în mod evident nu aveam nevoie de nici un fel de ajutor.Nu cred ca domnul a vrut sa fie rău intenționat dar nu pot înțelege aceasta tendința a nației noastre de a îndepărta copii ca se învață în brate, se învață în pat cu tine etc etc etc....Si frica asta turbata de "Răsfăț".Si sfaturile nesolicitate.Si mie m-a fost greu sa nu mai dau sfaturi.Dar încerc pe cât se poate sa ma feresc de sfaturi nesolicitate pentru ca știu cum îmi pica mie.
Ma bucur însă când dau în parc de mămici care imi împărtășesc ideile.Chiar ma gândeam ieri cum ne adunam  fără sa ne știm neapărat dar ceva ne mana în locuri unde găsim oameni cu idei asemănătoare :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii