Lilypie Fourth Birthday tickers

miercuri, 18 aprilie 2012

22 luni

Da mai am lapte :D.Asta e raspunsul pentru toata lumea care se mira ca inca alaptez. Am lapte pentru ca Edi cere.
Este o incantare statul cu Edi.Acum isi diversifica registrul de cercetare prin urmare ma trezesc cu tot felul de surprize.De exemplu ieri nu a venit dupa mine la baie.Chiar am remarcat ca am avut un moment de liniste si nu m-am gandit ca ar fi ceva suspect.Cand am venit in camera totul era ok asa ca ne-am jucat in continuare.Vine iubi de la piata si ma intreaba senin daca nu am vazut buletinul si cardurile lui pe care le lasase pe birou :))).Abia atunci am realizat de ce am avut un moment de liniste.Copilul meu gasise buletinul si cardurile si, pentru ca eu l-am invatat ca aruncam la gunoi hartiile de care nu mai avem nevoie, el le aruncase constincios in cosul de hartii pentru ca lui desigur nu ii foloseau :))))))).L-am cules din sertarele de la bucatarie pe care si le transformase in trepte, astfel incat sa ajunga mai usor pe dulap.L-am salvat in ultimul moment sa nu isi traga monitorul in cap.Si tot asa.Nu mai am "sus"-uri unde sa pun varii obiecte care nu ar trebui sa incapa pe niste manute mici si cercetatoare :)). Calculatorul la noi acasa merge doar pentru Masha (multumim Corina!) sau pentru cantecele.Altfel gatim impreuna, facem curat impreuna, iesim la joaca cat de des putem si stam cat de mult ne lasa vremea :).E frumoasa viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii