Lilypie Fourth Birthday tickers

luni, 12 martie 2012

21 luni

Da. Atât timp a trecut de când tânărul, domn supranumit zilele acestea "Alta, alta, altu" a venit pe lume.
Povestea e din ce in ce mai frumoasa.Am reînceput serviciul si bărbații vieții mele petrec mai mult timp împreuna.Din fericire programul meu e unul variabil (despre întoarcerea la serviciu voi scrie separat) asa ca lucrurile nu sunt chiar grave pentru Edi. Știe ca plec, ca merg cu metroul și cel mai important ca ma întorc mereu la el și ma întorc evident cu tot cu tzitzi :))))).Când vin, se lipește de mine și ma mângăie și ma pupa și se mufeaza la sân și pe urma se uita la mine și zice alta, alta, altu și trece la celalalt și tot asa de câteva ori. Inca nu adoarme cu altcineva decât dacă e plimbat în căruț.Ar adormi și în manduca dar bunicii ii e greu sa îl ducă pe distante mari iar tati încă are o problema cu umărul.Dar Edi merge bucuros în căruț când e cu ei asa ca lucrurile sunt ok.Ne jucam cât putem, stau prost la capitolul imaginație ca nu mai știu ce sa inventez.Eu aveam o părere mai buna despre mine dar uneori vad ca dau chix la capitolul inventat jocuri noi.Citim cărți. Mai exact Edi citește și eu traduc.Spre exemplu citește (pe carte e desenat un băiețel care plânge): Ati, hmmmmmoaaaa, trrrrrrrr, puf puf, daaaaa.Aceasta propoziție înseamnă Băiețelul plânge căci a trecut o motocicleta si inimioara a făcut puf puf și s-a speriat. (asta pentru ca ne plimbam noi și a trecut o motocicleta și s-a speriat el, n-a plâns da ii bătea inimioara repede repede).Eu trebuie sa traduc mereu ce spune.In aceeași cărticica exista un "nene moaaa tanti" adică "nenea ii da flori lui tanti", exista "ham ham , nenea, popo" adică "cățelul îl prinde pe nenea de popou" și tot asa.El citește și eu traduc și putem face asta cu orele.Ii plac în continuare trenurile și în orice desen mi le arata.Lipim cu succes abțibilduri (cu trenuri evident ca dacă nu sunt trenuri e bai mare).Ii place de Thomas și ma pune mereu sa îl desenez.Il desenează și el și eu trebuie sa îl recunosc :)).Uneori îl face pe Thomas în apa și trebuie sa disting ca e Thomas și ca e în apa (desenul constând firește în niște linii :)))). Una peste alta suntem obosiți dar ne distram cât putem. De vreo doua săptămâni refuza carnea și ouăle și vrea Eo (adică lapte) din cănita și teaaaa adică ceai.Si mănâncă legume, fructe, mei sau mămăliga cu brânza.Probabil e o faza.Ca și cea cu trezitul dimineața la 5.Abia aștept sa se schimbe ora sa se trezească la 6. Ma pupa și după ce își ia porția de lăptic de la tzitzi se ridica în fundulet și ma împinge din pat zicând mama papa, papa, papa.Deci pas dormit treci la făcut sandvișul de dimineață :)). Experimentează alergatul (mulțumim vecinilor ca încă nu s-au supărat :)).Se joaca cu copii mai mari și e topit după vecina noastră, Maria (5 ani).
Sper sa revin cu postări mai dese căci am acces la un computer valabil.Una peste alta viata noastră e diferita dar atât de frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii