Lilypie Fourth Birthday tickers

sâmbătă, 31 decembrie 2011

Ce-mi doresc eu pentru 2012

Sanatate pentru mine si toti ai mei.
Sa mergem pe munte.
Sa slabesc muuuuuuuullllllt.
Sa mergem pe munte.
Sa fiu exact mama de care are nevoie Edi (nu cea de are cred eu ca are nevoie).
Sa mergem pe munte.
Sa fug cu sotul meu pe munte in ziua in care aniversam 2 ani de casnicie si sa bem romantic un ceai cu rom la o cabana.
Sa mergem pe munte.
Sa reusim sa producem atatia bani cat avem nevoie sa ne indeplinim visele.
Sa mergem pe munte.
Sa mergem in vacanta la mare.
Sa mergem pe munte.
Edi sa nu se supere ca trebuie sa ma intorc la serviciu.
Sa mergem pe munte.
Sa reuseasca al meu drag sot sa isi gaseasca un job potrivit pentru sufletul lui si din care sa iasa si banuti.
Sa mergem pe munte.
Sa economisim bani ca in 2013 sa mergem in Alpi si 2014 in Nepal.
Sa mergem pe munte.
Sa imi fac un abonament la masaj.
Sa mergem pe munte.
Sa mergem la concert la RHCP.
Sa mergem pe munte.
Sa mergem in concediu in APUSENI (erau planuiti in vara in care am nascut dar a trebuit sa schimbam putin planurile).
Sa mergem pe munte.
Cam atat.Sanatate sa fie in principal, caci restul se rezolva usor usor.Si imi mai doresc ca Bibi sa se faca bine si poate nu vara asta dar vara viitoare sa il vad la joaca pe plaja la 2 mai.
Si mi-ar mai placea o reuiune a gastii la 2 mai cu chitari si scoici prajite pe tabla pe un pat de sare si o cantare frumoasa la o cabana cu folkistii mei dragi.
Si sa mergem pe munte mult mult.
La multi ani si carari cu soare va doresc!

P.S.: De cate ori il intreb pe Edi : stii ca mama te iubeste mult, mult? imi raspunde mereu Daaaaaaaaaaa

6 comentarii:

comentarii