Lilypie Fourth Birthday tickers

sâmbătă, 13 august 2011

L-am tuns :D

Mai intai nasa l-a tuns:)!A stat cuminte sa ii ia nasa motul.A ales de pe tava cartea (cu un uau si s-a intins cumva peste tava si a inhatat-o fericit), periuta de dinti si icoana. Deci  ceva medicina :)) il paste.De fapt sa faca ce-o vrea numai sa fie fericit si multumit de alegerile lui.
Si pozele:
Ce carte faina am primit de la nasi!

Imi place de nasa

Uau, ma coafeaza, clar e simpatica!

M-a lasat sa imi aleg ce vreau eu de pe tava aia :D

Ia te uita niste roti!




Mami uite ce am prins!

Mami fa si tu o cafea!

4 comentarii:

  1. Hihi, ce frumusel e!!! Parca se face tot mai frumos pe zi ce trece! Si e foarte haios :-))) Cred ca e o mare bucurie sa fiti pe langa el :-))))
    Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) sa-i fie de bine pentru noua tunsoare! :) Indiferent ce a ales sunt sigura ca va avea un viitor sralucit. ;)
    Pupam cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. hei, ce baiat mare aveti!! sa fie sanatos alaturi de parintii lui! Va pupam cu drag:*

    RăspundețiȘtergere
  4. preot sa fie :))))))))))))))
    abia astept sa va mai vad si eu cumva, candva, ca tare dor imi e de voi :)

    RăspundețiȘtergere

comentarii