Lilypie Fourth Birthday tickers

sâmbătă, 5 februarie 2011

8 luni

Hehe deja au trecut 8 luni. Luna asta a fost marcata de cateva cazaturi caci in procesul invatarii mersului Edi a luat cateva busituri care din fericire nu s-au soldat nici macar cu vanatai. Doar ceva sperieturi si pentru el si pentru mine. Se deplaseaza foarte rapid de-a busilea, in picioare merge doar tinut de manute sau pe langa mobile. Prefera sa mearga pe langa mobile iar daca doreste sa ajunga in alt loc, si drumul pana acolo e prea lung pe langa mobile, se lasa in 4 labute se deplaseaza in locul dorit si acolo se ridica si studiaza:). Studiaza aspiratorul, cosul de gunoi din camera (in care nu sunt decat hartii, deci nu e periculos; totusi am fost mai rapida decat el si am scos punga cu hartii din cos inainte sa le imprastie prin toata camera), se studiaza in oglinda, se joaca in locul de joaca pentru bebelusi (covorul ala special) pe care il scutura cu totul. Imi rearanjeaza hainele care sunt scoase din balcon de la uscat si urmeaza sa fie puse in dulap. Mai scutura cuverturile de pe pat si de pe fotolii (probabil au ceva scame ce mie mi-au scapat). Cand mergem la baie sa il spal la fundulet se agata de coada mopului, din care deduc ca, in curand, ma va ajuta si la spalatul pe jos. Pana acum explora camera in care eram si eu. Acum, daca las usa deschisa, atractia majora e holul, carutul de pe hol si, fireste, bocancii nostri care pana acum nu au fost studiati. Trage de toate cablurile, dar ma asculta cand ii zic nu. E cam singura chestie la care ii spun nu, si asta din cauza ca, oricat am securizat noi prin casa cablurile, tot mai ajunge la cate unul. Bine, eu am incercat sa ii explic ce se intampla daca trage de cabluri dar inca e prea mic. Dar eu cred ca conteaza :). In general e vesel si binedispus, gangureste, in continuare scapa cate un mamama cand e suparat, zice babababubuu si cam atat. Se agata de bluzele mele si imi explica foarte clar ca el vrea tzitzi nu altceva. De mancat mananca binisor. Nu mananca foarte mult cantitativ vorbind. Daca ii dau bucatele de mancare acum le molfaie si nu prea se mai ineaca. Leguma lui preferata e painea. Si carnea preferata tot painea as putea spune.Vorba Mariei Mirabela (multumesc de idee) o firmitura de paine o lingura de legume. Fructele le manaca cu placere dar totusi de departe masa lui favorita e iaurtul cu branza dulce si biscuiti. Biscuitii ii fac eu (tura asta i-am facut cu mar ras si au iesit super buni) la fel si branza dulce si iaurtul. Legumele i le dau o parte piure, o parte in bucati pe care sa le ia el. Strategia asta merge ca mananca ce ii dau cu lingurita dar la inceput legumele bucati le arunca pe jos, mai tarziu s-a dumirit ca alea sunt de mancat nu de aruncat.Acum le studiaza, cu ambele manute si le duce la gurita si molfaie. Fireste ca tot pe jos ajung dar macar acum ia cate ceva din ele :).
Am constatat ca atunci cand e aglomeratie sta cuminte la mine in brate si studiaza ce se intampla. Mi-a aratat in mod clar la intalnirea LLL ca ii plac blondele :).
Acum a inceput faza aceea in care plange cand ies din camera. Dar sev linisteste rapid cand ma vede. Luna asta, cat timp iubi a fost plecat a fost mai agitat iar cand s-a intors Edi a fost teribil de fericit. Eu ii explic mereu ca tati mai pleaca dar se intoarce repede. Pana acum parca nu a fost atat de evident ca sufera ca nu e tati. Dar si ce s-a bucurat cand a venit!
In curand postam si poza cu tortul de 8 luni. Momentan cateva poze cu Edi mobil :).



Yes, in sfarsit am prins telefonul asta!


Hm, a cazut!Si ce zgomot interesant a facut!
Unde sa ma mai duc oare?


M-am decis!Vreau sa il ajut pe tati sa scrie la calculator!


4 comentarii:

comentarii