Lilypie Fourth Birthday tickers

luni, 31 ianuarie 2011

Ce am facut in week-end

Am fost sambata la Otopeni la ziua de nastere a unei prietene. A fost foarte placut ne-am simtit excelent, si noi si Edi. Ce la mai amuzant a fost Edisor care a mai fost la Otopeni cand avea 2 luni si nu era prea interesat de multe chestii. Ei acum am avut de-a face cu un Edisor extrem de curios si care a vrut mai mereu in brate la mine sau la Janos dar a fost vesel si linistit. A studiat lumea in jur, s-a uitat si a ales cateva persoane carora in marea lui generozitate, chiar le-a zambit. Dar per total, fata de data trecuta cand am fost la Otopeni si nu prea au reusit sa leg o conversatie cap coada cu cineva, de data asta am stat de povesti cu fetele (cu Edisor in manduca) am iesit afara unde se facea gratarul si tot asa. Evident pe drum spre Otopeni Edi a adormit exact cu 5 minute inainte de a ajunge la destinatie si prin urmare am stat cu randul in masina langa el pana s-a trezit.Per total a fost super.
Duminica am fost la prima intalnire La Leche League Romania si a fost extraordinar. Din pacate nu am reusit sa stam pana la sfarsit caci era un soricel mic in burtica lui Edi si trebuia sa ajungem acasa sa mancam. Dar a fost extrem de placut si m-am bucurat ca am avut ocazia sa ii multumesc lui Rox personal si in aceleasi timp am cunoscut o doamna draga mie, careia ii citesc cu placere blogul, si anume Ramona cu al ei Blog mediocru si ne-am vazut cu Corina si Maria cu care am si socializat. Edisor tare a placut-o pe Maria si desigur pe Corina. Am constatat ca baiatul meu se uita dupa blonde. Oricum a fost multa lume si mi-a prins tare bine ca am vazut atatea mamici care alapteaza si senzatia generala a fost una de bucurie. Oricum m-am simtit energizata. Am cunoscut-o pe Gabriela, am revazut-o pe Diana cu ale ei paturici si slinguri (Doamne cata rabdare are Diana o admir din tot sufletul), ne-am reintalnit cu Ana Maria si cu Cristina si Ada :). Per total a fost tare frumos si ne-am bucurat mult sa fim participanti la acest eveniment iar eu m-am simtit mandra ca am reusit sa alaptez desi la inceput totul parea ca merge anapoda. Felicitari Rox si la cat mai multe evenimente de genul asta.

2 comentarii:

  1. Postasem un comentariu la tine dar eram pe mobil, poate ams sarit vreun pas si s-a pierdut:) Voiam sa spun cat de mult ma bucur ca ne-am vazut si ca si fi-mea e blonda si am notat ceva tentative de flirt din partea lui Edi :)

    Numai ca Anda plays hard si na...

    Nu mi s-a parut chiar o enclava, mai degraba am simtit ca s-a adunat toata blogosfera mamiceasca in acelasi loc :)) Sau pe-aproape!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte foarte draguta Anda :))Fireste ca Edi a placut-o.Mie mi-a placut mult intalnirea si o astept cu nerabdare pe urmatoarea.Va pupam fetelor!

    RăspundețiȘtergere

comentarii