Lilypie Fourth Birthday tickers

duminică, 12 decembrie 2010

Edi - 6 luni si 6 zile

Puiul meu s-a ridicat azi dimineata in genunchi. Era de-a busilea ne jucam cu mingea mare (cea de gimnastica). A prins miscarea cu impinsul mingei cu mana cand ajunge la el. Cand am ajuns langa el, eu sprijineam mingea sa nu poata fugi, si el cu curaj a pus o manuta pe minge apoi a doua si era in genuchi si tare fericit. Radea cum numai Edi stie sa rada asa usor galgait de te topesti de drag cand il auzi. Acum doarme doborat de oboseala caci tare ne-am jucat pana acum. Si la trezire urmeaza fructele. Aseara i-am dat dovleac copt. Putin, nu mult. Dar i-a placut. A plans cand s-a terminat dovleacul. Chiar il vedeam ca mananca cu placere si se intindea sa ii mai dau. Era asa dulce!
Si tot aseara am invatat sa calarim catelul primit cadou de la nasa :D.Nu va speriati e un catel de plus.Si il calarea cam asa :

Un comentariu:

  1. Este un baietel mare si vesel acuma si iubeste jucariile si joaca ....iar cind rade parca suna clopoteii....cel mai dulce nepotel!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

comentarii