Lilypie Fourth Birthday tickers

duminică, 15 august 2010

Prima iesire cu Edi

Azi iesim la o petrecere cu Edi. Nu mergem departe, ajungem la Otopeni insa ne antrenam caci speram ca saptamana viitoare sa ne facem de cap in 2 Mai.Edi nu a mai calatorit cu masina intrucat noi nu posedam autoturism prorpietate personala si cu taxiul nu l-am plimbat decat atunci cand am venit de la maternintate.Asa ca vom vedea cum se va comporta tanarul cu masina. Eu sper ca bine caci asa usor usor in septembrie sper sa mergem la munte cu totii :).
Cand am iesit prima oara cu Edi cu carutul a fost o intreaga poezie.Edi urla ca din gura de sarpe (era in timpul unui puseu de crestere si, ca sa il plimbam timp de 20 min, cum ne recomandase doctorita, l-am luat de la tzitzi si a fost o mare tragedie).Pe urma, se spune ca daca scoti copilasii la plimbare adorm instantaneu. Probabil altii dar noi iarasi nu ne incadram in statistici. Edi a inceput foarte tarziu sa doarma la plimbare.Daca iesim in wrap sau in manduca doarme linistit. In carut a inceput sa doarma foarte tarziu. Deci povestile alea cu scoti copilul la aer si adoarme instantaneu la noi nu s-au aplicat.
Pe urma am constatat ca atunci cand iesim la plimbare imi trebuie musai un rucsacel in care am scutece, servetele umede, "masa de schimbat portabila" adica o salteluta de schimbat si tot asa. Pe masura ce timpul de plimbare creste constat ca imi trebuie tot mai multe obiecte ca de exemplu o jucarie mica, mai multe schimburi ca Edi transpira destul de mult si sa nu uitam o sticla mare de apa pentru mine. Cum il alaptez mi se face o sete de as goli un lac intreg :)). Acum sa ne tineti pumnii sa vedem cum se va comporta dupa o zi la aer in curte, la umbra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii