Lilypie Fourth Birthday tickers

miercuri, 21 ianuarie 2009

Folk, folk, folk

Am observat ca in ultima perioada suntem invadaţi de seri folk si concerte si asta mă bucura nespus eu fiind o adeptă a acestui gen de muzica. E foarte adevărat că eu sunt un spectator de folk destul de greu de mulţumit. Dar aseară am fost în 100 Crossroads unde a cântat trupa UNDE. Membrii trupei UNDE sunt din Cluj si au fost surpriza mea plăcuta la un festival Om bun de acum câţiva ani. I-am auzit in prima seara de festival si m-am îndrăgostit iremediabil de ei şi in ultima seara am fost tare fericita când am constatat ca au luat trofeul. Pe urma am vânat concertele cu ei dar in Bucureşti era destul de greu sa vina sa concerteze....Dar aseară s-a întâmplat. Si s-a întâmplat căci si-au lansat albumul Meteolancolie si au cântat împreuna cu ai lor invitaţi care totodată le sunt si prieteni. Ei cânta foarte romantic au o aplecare anume către poezie si armonie iar Sandra POP are o voce extraordinara. In seara asta concertează in Iron City.
Ce mi-a plăcut aseară a fost ca i-am ascultat. Poate a fost o uşoara crispare la început. E destul de ciudat totuşi sa cânţi intr-un bar unde in fata scenei e gol. Deşi barul in sine mi-a plăcut, nu era foarte mult fum de ţigara (aştept cu nerăbdare clipa in care va fi interzis de tot fumatul in baruri) dar asta mi s-a părut oarecum nepotrivit pentru concerte. Mesele erau cumva intr-o laterala iar in fata scenei era practic un culoar de trecere.
Per total seara mi-a făcut o reala plăcere si aştept cu nerăbdare următoarele evenimente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii