Lilypie Fourth Birthday tickers

luni, 17 noiembrie 2008

Scoala primara

Am intalnit o invatatoare. O femeie extraordinara care a urcat pe munte cu un grup de copii si toti copii o ascultau. Toti copilasii stiau regulile mersului pe munte, toti erau echipati cu minimum de echipament, caci veneau dintr-un satuc, toti baietii s-au dus sa aduca lemne de foc, iar fetele au facut un gulas nemaipomenit. A fost o lectie pentru mine si sunt sigura ca ar fi fost o lectie pentru multi dintre cei ce locuiesc in minunata si multpreaiubita noastra capitala. Acei copilasi care aveau in jur de 10 ani citeau, stiau ce e complementul circumstantial de timp si cantau extrem de frumos. Vazandu-i mi-am adus aminte de copilarie. Si eu am avut un invatator extraordinar, un om potrivit pe meseria lui. Si invatatoarea de am cunoscut-o eu, e o femeie extraordinara ce stie bine a lucra cu copiii si a-i invata carte. Pe copilasii acestia mi-ar placea sa ii am studenti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii