Lilypie Fourth Birthday tickers

miercuri, 19 noiembrie 2008

Patinaj

Am început sa privesc cu alţi ochi patinatorii profesionişti. După căzătura de aseară de pe patinoar am stat şi m-am gândit de câte ori cad la antrenamente si de câte ori se lovesc până să le iasă acea mişcare perfectă pe care să o noteze arbitrii. Dar patinajul este excelent, faci puţin sport, mai schimbi o vorba cu prietenii. Aseară a fost foarte plăcut. Şi mi-am adus aminte de liceu şi de patinatul pe 23 august cu colegii de liceu…Şi ce mult timp s-a scurs şi câte mişcări am uitat…Dar ce bine a fost. Aveam momente în care furată de muzică aproape ca îmi venea să dansez. Dar îmi aminteam repede ca sunt pe gheaţă şi că e bine să fiu atentă ca încă îmi reaminteam cum e mersul cu faţa. A fost o seară excelentă şi în ciuda faptului că azi mă resimt (căzătura pe unul din genunchi îşi spune cuvântul) mai vreau. Cred ca încep să mă împrietenesc cu gheaţa. Tura următoare sper să nu mai cad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii