Lilypie Fourth Birthday tickers

miercuri, 12 noiembrie 2008

Dor de vacanta

Asa de dor mi s-a facut de vacanta...Am reusit sa imi sustin public teza de doctorat si m-am linistit si relaxat extraordinar. Nu mi-am dat seama ce stres a reprezentat toata asta decat dupa ce s-a terminat. Din fericire s-a terminat cu bine, iubitul meu m-a cerut de nevasta exact in ziua sustinerii (am zis da am zis da) si dupa aceste doua evenimente a urma si ziua mea de nastere si m-am alaturat clubului 33 (prietenii stiu de ce).
Dupa aceasta munca sustinuta mi-am dat seama ce dor imi e de cateva zile de vacanta sa haladuim prin munti, noi doi, departe de lumea dezlantuita. Asadar trebuie sa incep sa fac planuri in privinta asta. Si mai am de facut niste planuri privind organizarea nuntii dar aici sper sa gasesc pe strada un portofel cu multi multi euro (asa zice o prietena de-a noastra) si sa pot sa ma ocup de organizare caci altfel....nush cum o sa fie. E tare complicat sa organizezi o nunta mai ales daca iti doresti ceva mai "exotic".
Ca idee mi-ar placea ca nunta mea sa fie in varful unui munte dar stiu ca acest lucru este greu de realizat deci trebuie sa gasesc o destinatie mai ....telurica.
Oricum va mai tin la curent cu ce idei imi mai vin :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii