Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 28 octombrie 2008

Ganduri fugare

Stau si ma gandesc. Gandurile se bulucesc toate deodate in mintea mea. Nu stiu la ce sa ma gandesc mai intai. Astept cu nerabdare sa imi termin doctoratul. Pentru mine e o etapa importanta.Si se termina. Intotdeauna am avut emotii in momentul in care am incheiat o etapa. Pe urma ma gandesc la prieteni. Si uneori ma sperii. Pe urma imi aduc aminte ca trebuie sa ii acceptam pe oameni asa cum sunt cu bune si rele. Si trebuie sa imi amintesc mereu ca persoana de baza pentru mine sunt eu....Ma gandesc uneori la cat de ciudata e viata si cat de mica e lumea. Si cum te lovesti de amintiri atunci ca ti-e lumea mai draga....Ma gandesc la prieteni pe care i-am avut si pe care practic nu ii mai am. Teoretic sunt figureaza in lista dar practic prietenul acela care se cunoaste la greu hmmmmmm... e foarte greu de gasit......
Alte ori ma gandesc ca sunt tare norocoasa. Si ma bucur de tot ce mi se intampla. Ma gandesc rational ca nu are rost sa fiu stresata de un examen dar pe de alta parte ma simt coplesita. Poate pentru ca am tot amanat niste decizii importante pentru mine. Si poate pentru ca m-am folosit mereu de scuza si maine e o zi la asta ma gandesc maine....Poate ca vreau mai mult si nu am avut curaj sa recunosc sau poate pur si simplu traversez criza femeii de 33 de ani :)))).Glumesc de fapt. Sunt emotionata pentru ca singurul lucru pe care il fac pe post de plan de viitor este sa ma rog pentru sanatate pentru mine si toti dragi mie si atat. Si sa ma bucur de viata. Pur si simplu. Auzeam aseara la televizor cum ne afecteaza criza mondiala. Sa va spun eu cum. Acum un an cumparam mancare pentru 2 persoane, 3 zile cu tot felul de dulciuri si de fantezii cu 50 lei. Acum cumpar mancare pt 2 persoane, 3 zile fara dulciuri si doar chestii de baza cu 100 lei.Cam asa ne afecteaza criza mondiala. Si ati ghicit salariul meu nu s-a dublat. Si nici al lui. Au ramas practic la fel. Dar preturile s-au dublat.
E usor usor lucrurile se schimba. Vor exista seri folk la care chiar se canta folk si vor incepe de la ora 19 in baruri nu va mai fi fum de tigara, mancarea pe care o vom cumpara din supermarket va fi sanatoasa si nu nivelul de rautate din oameni va fi diminuat considerabil :)).
E din cauza stresului.... de aceea reactionez asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii