Lilypie Fourth Birthday tickers

luni, 6 octombrie 2008

Teza...folk...si mere verzi

Scriu la teza. Am turbat pe toata lumea. E greu sa concepi o teza de doctorat. Trebuie sa aduci ceva nou. Si acel ceva nou nu trebuie sa schimbe radical lumea. Asta a fost lucrul cel mai greu de inteleg pentru mine in toti anii astia in care am lucrat la teza. Dar usor usor se contureaza finalul si dupa ce voi fi sustinut cred ca lumea din jurul meu va rasufla usurata. Ca inaitne de orice examen am emotii mari dar cred ca pentru prima oara dupa multi ani nu mananc ciocolata, nu sunt dependenta de dulciuri samd. Regimul meu sanatos de viata chiar merge si de fapt nici macar nu e atat de dificil cum parea la inceput.
In pauzele de scris sunt ori la iubi la munte ori la seri de folk. Acum simt nevoia sa clarific un lucru. Nu pot da o definitie a muzicii folk. Sau mai bine zis nu pot da o definitie clasica. Pentru mine muzica folk inseamna emotie transmisa de un om care canta la chitara. Si cam atat. Simt muzica imi place. Nu simt....nu imi place. Am creat fara sa vreau usoare dispute privind acest lucru.Si apoi am stat si m-am gandit la cat de greu e sa canti in fiecare saptamana de la ora x la ora z. Chiar e greu.Poate o data n-ai chef, poate esti ragusit, poate simti ca ti s-a acrit de atata transmis emotii...Dar e o responsabilitate pe care ti-o asumi si jos palaria pentru prietenii mei care reusesc sa faca asta. De cele mai multe ori reusesc.Dar gandesc subiectiv aici pentru informatiile le filtrez prin prisma mea.Si succesul serilor folk dovedeste asta.Chiar daca eu nu simt unele piese exista alti 10 oameni cel putin care traiesc intens momentul si pentru merita sa canti.
Si merele verzi...mi-e dor de perioada cu mere verzi. A fost in vizita in Romania prietena mea Crina,solista trupei Mar Verde. A si cantat, in ciuda raguselii care o incerca. De fiecare data cand o aud cantand ma minunez de ce voce are. M-am bucurat tare sa o vad si sa o aud si o asteptam cu drag cat mai curand sa ne viziteze iara. Merele verzi n-au acelasi gust pe taramuri spaniole :P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii