Lilypie Fourth Birthday tickers

duminică, 24 noiembrie 2013

Discuţii

Mama, tu nu ești 'campiona'!Doar eu sunt campion! zise el alergând astfel încât sa nu îl pot depăşi. Se amuza teribil când facem concurs și câştigă :D. Aleargă în fata mea cum merg mașinile la formula unu de se bagă în fata celor care vor sa ii depășească și e foarte fericit când ajunge primul și îl felicit ca a câștigat. Am inventat jocul asta ca sa îl înveselesc într-o zi înnorată și am ajuns alergând în parc.

Mama tu nu ești picturata!Eu pictez!Aici are dreptate nu il pot contrazice.Talentul meu la desen e undeva spre 0 dar el desenează cu mare plăcere şi asta mă bucura tare mult.

Edi ce în ce eşti tu costumat?In rachetaaaa!n.r.:era în costum de cosmonaut la Carnavalul toamnei organizat la grădinița.

Edi ai fost azi la dans (l-am înscris la optional la dans dar nu s-a dovedit a fi o alegere buna)?Nu astăzi au plecat doar 'englezele' sa învețe engleze :)))).(la opționalul de engleza sunt înscrise fetele din grupa).

Astăzi sunt un pirat rău!Şi ce fac pirații rai? întreb eu curioasa.Ii salvează pe copii de oamenii care vor sa le facă rău!A vrut sa se facă pirat rău sa salveze copiii după ce în parc a văzut o scena care l-a marcat profund.O bunica, supărata rău ca fetita cu care era nu dorea sa vina atunci când a zis bunica (fetita avea în jur de 2 ani si un pic) a plecat.A plecat fără sa se uite înapoi si a lăsat fetita plângând pe jos.Edi a fost impresionat puternic.Pana la urma fetita s-a ridicat si a fugit după bunica.Dar bunica nici măcar nu s-a uitat înapoi, nu s-a oprit....

În parc: Mama un oamen mănâncă ţigara!Asta nu e bineeeee!Omul de fapt fuma, dar nu am reuşit sa îl conving ca fumatul e diferit de mâncat. Şi singularul de la oameni e fireşte oamen:)) în limbaj edişoresc.

De ce plânge bebe Alex?Oare e bolnav?Oare a mâncat de pe 'pejos'?

Mami de ce ma duci la grădăniţă?Tu ştii ca mă aşteaptă dra G?Dar sa ştii ca eu la grădăniţă ma joc numai cu băieţii.........nu cu fetele!

Nu vreau sa îmi pun ciorapii aştia!Sunt de fete zise el cu revolta in voce.Ciorapii împricinați aveau o picătură mov pe desenul existent pe ciorapi.

Mama de ce se spune 'In numele tatălui' și nu se spune și In numele mamei (a învățat sa se închine și de aici întrebarea)?Asta a fost o întrebare grea.

Seara ne aşezăm şi povestim si e tare frumos.3,5 ani care au zburat ca vântul şi ca gândul.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii