Lilypie Fourth Birthday tickers

vineri, 1 martie 2013

1 Martie

Imi savurez cafeaua de pranz impreuna cu o bucata de prajitura cu afine (culese asta vara ) si ma gandesc ca azi e 1 Martie.Deja.E soare afara si eu ma visez urcand prin zapada.Mai vreau la munte! Ma gandesc cum s-a dus pe apa sambetii experimentul ce l-am facut zilele trecute.Ca asa e in tenis (pardon, in cercetare) uneori nu iese asa cum te-ai gandit.Ma gandesc ca cineva mic si drag (exact culegatorul de afine) doarme linistit langa mine si pe fata lui se citeste liniste si multumire.Ma gandesc ca sotul meu si fiul meu mi-au daruit exact martisorul la care visam si sunt bucuroasa si fericita ca e soare afara, ca o sa vina primavara (momentan soarele e cu dinti), ca o sa mai mergem la munte, ca vor veni vacantele (si trebuie sa le planuim atent ca tot low cost ne trebuie :))) si ca la un moment dat se vor lega si experimentele. 
Saptamana asta a fost amestecata am primit niste vesti extrem de bune, care m-au facut fericita si bucuroasa si altele triste care m-au facut sa ma gandesc la viata asa cum e ea.
Si pentru ca tot e 1 Martie, doamnelor si domnisoarele, va oferim un martisor constand in ultima noastra pasiune :)) painea cu maia (ma rog cu un preferment de fapt dar e aproape de maia si e bunaaaaaa).
made by JANOS
LE: Pana la urma experimentul n-a fost chiar ratat :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii