Lilypie Fourth Birthday tickers

luni, 28 mai 2012

Noi si ploaia

Dupa ce mi-au furat bunătate de umbrela în Penny Market (am făcut reclamație și am primit răspuns, trebuie sa ma duc sa îmi ridic o umbrela noua de la ei :D) am remarcat ce frumos e sa te plimbi prin ploaie.Eu și iubi avem oricum geci impermeabile și l-am dotat și pe Edi cu una.Asa se face ca fie ploaie fie vânt noi tot ieșim afara.
Si alergam traversând băltoacele smulgând astfel zâmbete de la cei mai diverși oameni, urmărim melci cărora le cântam cântecelul binecunoscut care în varianta Edisoreasca suna :"mec mec mec mec du bata".Ieri treceam pe lângă un zid unde printul a remarcat un melc și mi-l tot arata iar eu, prinsa într-o discuție cu iubi, nu pricepeam deloc ce vrea copilul sa îmi arate.Pana nu am observat melcul și i-am confirmat prezenta nu am plecat de acolo.
Si uite asa aproape ca au trecut 2 ani și ma uit la minunea mica de lângă mine care parca in fiecare zi spune câte ceva nou sau inventează ceva.Ieri de exemplu sarea pe canapea asa cum sar atleții la săritura in înălțime.Cu pregătirea sariturii inclusa :)) stătea și se concentra înainte sa își ia avânt sa sara.
Desigur tot ploaia ne aduce și ceva mai multi nervisori.Poate nu neparat ploaia cat ultimul canin plus cele doua masele din spate (da, da alea care ies spre trei ani) ne dau de furca.Uneori zice ca vrea apa, ii aduc iar el arunca supărat cana, alte ori plânge ca vrea la bunica iar când ajungem în fata blocului bunicii plânge ca de fapt vrea în parc și tot asa. Știu ca e o perioada în care se desprinde si se autodefinește ca fiind independent.Dar uneori ma prinde pe mine pe picior greșit și atunci ma enervez și zenul nostru se duce pe apa sâmbetei. Daca sunt calma și explic de 1547 de ori același lucru si totodată încerc sa inventez pentru fiecare acțiune o poveste e ok. Asa ca mie îmi doresc multa răbdare.
Pe de alta parte sper ca ploaia asta nebuna sa plece de la noi, sa se ducă pe ogoare și in grădini, unde e nevoie de ea.Deseori, mai ales când făceam trasee prin ploaie sau când eram la mare m-am gândit ce frumos ar fi sa ploua doar în gradina și pe câmpuri :)) nu pe poteca pe care merg eu sau pe plaja pe care sunt. Pentru ca eu nu prea iubesc ploaia trebuie sa recunosc.Ii recunosc utilitatea dar nu o iubesc.
Asadar ca sa il citez pe fiul meu "Pa P(l)oua" adica pa ploaie du-te pe campii!
P.S.: Printre activitatile casnice preferate curatatul capsunilor e in tot :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii