Lilypie Fourth Birthday tickers

miercuri, 25 aprilie 2012

Padina 2012

Daaaaa am fost in Padina.Turele noastre de iarna in Padina ce-mi mai placeau.Am urcat o data (cunoscatorii stiu) si am dormit 3 oameni :).Fusese avertizare meteo si in afara de noi trei nu se riscase nimeni.Dar vremea nu a fost atat de rea.
Acum am venit primavara.In iarna imi propusesem dar era greu de realizat.S-a legat week-endul trecut.Si a fost superb.Si drumul, si revederea cu prietenii (pe unii nu i-am mai vazut de doi ani si da mi-era dor de ei), si atmosfera de acolo.Am avut noroc ca am fost numai cunoscuti.Au venit inclusiv baietii cu care mergeam eu inainte sa il cunosc pe iubi.A fost placut si Razvan era ca de obicei acolo, cabana e renovata, mancarea tot buna si ieftina, cafeaua buna si ceaiul minunat. Chitari, cantece, voie buna, incercare de traseu data peste cap de vreme (da da am avut aventuri cu Edi in spinare :D, cumnata mea a decis ca nu mai iese cu noi la plimbare!) studiat violete, animale, vizita porcul groh groh, joaca cat cuprinde si ideea ca am reusit sa iesim.Chiar daca nu am facut ce sti ce traseu iesirea a fost una benefica pentru toti trei.
greu la deal

pana nu ploua merge totusi :))

Aici e dupa ploaie :D

"Nu mai ies cu voi la plimbare :D"





floricele :D

Am negociat sa nu le adune chiar pe toate

Primavara cui ramai?

Tati daca mai luam totusi o violeta?



Primavara cui ne lasi?

Vezi mami sunt destule violete....


uite mami aici e un rau :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii