Lilypie Fourth Birthday tickers

duminică, 29 ianuarie 2012

In continuare nu am calculator

E un fel de detox :)) n-am nici net nici calculator ca asta e s-au brodit toate cu minus din pct asta de vedere.Am fost la intalnirea LLL si mi-a facut placere.Desi am constatat cu surpriza ca se schimba generatiile ca nu recunosteam multe mamici. Dar ma bucura faptul ca sunt si alapteaza si lucrurile se misca intr-o directie buna zic eu.
Mi-a fost drag sa vad multi bebelusi care erau interesati de tot ce se intampla.M-am intalnit cu fete dragi si am realizat ca am "implinit" 20 de luni de alapatat.Aproape.Se fac pe 5 februarie :).Nu-mi vine sa cred cum a trecut timpul.Si nu-mi vine sa cred ca se apropie cu pasi foarte repezi reintoarcerea la serviciu. Acum o multime de ganduri se invalmasesc in capul meu.M-a izbit o fata din grupul anormalelor cu o postare.Mai exact cu un link"tu de ce te ridici dimineata din pat?" si m-a facut sa ma gandesc foarte tare la acest lucru.Si pana la urma voi pune gandurile bune inainte si in mod cert voi gasi solutiile si voi rezolva tot ce imi propun.
Si mi-e un dor de munte de simt ca ma topesc.Si abia astept sa ajung.Desi nu cred ca ma va lasa inima sa il las pe Edi.Pana la urma n-o sa fie nimic daca mergem la munte toti trei :D.Eventual angajam un serpas :)) sa ne mai ajute cu bagajele.
A si am reusit 3 saptamani fara zahar rafinat.Ma rog aproape fara ca am mancat dimineata 2 felii de paine cumparata din comert si am realizat ca aia are totusi zahar.Dar oricum am taiat prajituri, ciocolati etc am mancat doar miere si fructe.Si miere cu masura :D.Si fructe pe post de gustari intre mese.Si ma simt bine.Culmea am rezistat si nici nu mi-e pofta de dulce.Am refuzat tortul la LLL adica l-am dat baietilor mei sa il manance (ssst sa nu ma spuneti lui Rox :). Si am refuzat tortul de biscuiti facut de mama.Deci e ok.Putina vointa trebuie ca restul vine de la sine.Si in trei sapt minus 4kg doar nemanancad dulce.Mi-am propus sa stau o luna fara zahar ca apoi sa devina obicei (vezi proiectul Ralucai Bradea cu gatitul).Asa ca o luna nu mananc deloc zahar si pe urma restul vine de la sine. Si ma duc si la aerobic si mi-au trecut durerile de solduri si de spate.Ha, in curand HSM o sa devin :))))).
Si ma incanta ce se intampla in Piata Universitatii.Si mi se pare ca sunt oameni atat de misto care merg acolo.Si da, stiu ca viata e o lupta, deci te lupta draga doamna (asta e indemn pentru mine).
Ce se intampla acum in Piata Universitatii imi aduce aminte de greva studentilor din '95 si de cei 20 de ani ai mei de atunci.
Cam dezlanata postarea asta e de vina lipsa calculatorului ca n-am mai scris de o gramada de vreme.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii