Lilypie Fourth Birthday tickers

miercuri, 28 decembrie 2011

Iar am ramas in urma

Clar imi trebuie un upgrade la time management ca incep sa dau erori :)).
Edi face achizitii dupa achizitii.Cand il intrebi cum il cheama duce mana la obraz si raspunde: Edi!Este super dulce.Daca il intreaba cineva necunoscut si se emotioneaza duce doar mana la obraz si nu zice nimic :))). In casa vorbeste toata ziulica imi cere papu care inseamna papucei sau perne dupa caz.Mi-a spus "Geta bubu" adica mama se taiase la deget si avea un pansament.Asa ca notam si o asociere de cuvinte.Numara intr-un stil aparte: "ta, te, ti" adica unu, doi, trei. Daca ii dau bucatele de mancare numara ta te si baga bucatica in gura (asta ca l-a invatat mama sa manance soldatei care vin unu, doi si hop in gurita).
Sau vine la mine si zice "titi nani" adica sa ii dau tzitzi ca vrea sa doarma.Culmea e ca in 9 din 10 cazuri cand zice asa chiar adoarme.Daca aude muzica danseaza.L-a lasat sa se uite la cate un episod tom si jerry si rde cu lacrimi.Se distreaza de te apuca pe tine rasul numai auzindu-l.Inca mai are momente cand se supara cand intram in case straine (pt el).
Pe unde am colindat de Craciun a primit cadouri :) si asta i-a placut foarte mult.
u mancarea stam bine acum sunt in top supele cu taietei asa ca m-am pus pe facut taietei care sunt foarte apreciati.Dimineata bea lapte cu placere.Fie de capra fie de nuci (romanesti, migdale, caju),
Am facut prajituri de Craciun (asta nu era exact ce imi lipsea dar am zis ca de sarbatori pot sa ma desfasor).

Basicly am petrecut timp cu ai mei si ne-am simtit bine.
Avem si poze dar nu am avut timp sa le descarc (am zis ca trebuie sa ma organizez mai bine).Si visez la un revelion la o cabana pe munte, departe de orasul dezlantuit, zapada si vin fiert!Poate la anu chiar reusim:).
In vizite am primit observatii gen "mamele astea care nu stiu cand sa se opreasca", "sa va fie rusine...", "vai ce rusine sa mai vei tzitzi la varsta asta!" observatii pe care le-am ignorat.Nu mai am puterea sa explic de ce e bine sa manance copilul laptic de la mama lui pana cel putin la 2 ani.Oricum parca vorbesc la pereti asa ma simt.Sa nu mai  zic ca mi se spune " o sa vezi tu ce complicat o sa fie sa il intarci" si ochii se casca mari cand explic ca il las pe el sa se intarce. Sunt sigura ca la momentul potrivit va considera ca a trecut peste etapa bebe si va dori sa creasca :D. Incepe sa fie din ce in ce mai agitat si mai dornic sa isi asume riscuri.Se catara peste tot de imi sta inima uneori.Dar il las incercand sa ii explic de fiecare data cum sa se catere sa fie in siguranta.Ca daca ii zic nu tot ca el face. Nu suporta sa strangem jucariile.Trebuie sa fie imprastiate macar 2-3 trei ca altfel nu se simte in elementul lui :)).
A primit de Craciun o tablita magnetica pe care deseneaza chiar cu placere.Nu parea atras de desen dar de cand cu tablita o plimba dupa el si dupa ce deseneaza el sterge si ma pune pe mine sa desenez "mac mac" sau "tatata" adica ratusca sau cocos.In ciuda "talentului" meu la desen Edi totusi recunoaste inaripatele ca fiind rata sau cocos asa ca sunt multumita. Sa vedem cand o vrea sa desenez un leu cum m-oi descurca.
De asemenea a primit foarte multe cuburi care sunt plimbate cu evlavie prin casa.Si pe urma cand gaseste un loc potrivit rastoarna cutia cu cuburi si e foarte multumit.Construieste cate un turnulet pentru a-l putea darma cu placere apoi :)).
Si uite asa a mai trecut un an extrem de frumos si calm si intoarcerea mea la serviciu se apropie cu pasi repezi. Pe de-o parte imi doresc sa ma intorc si sa am activitate, caci mi-e dor de predat si de cercetare dar pe de alta parte ma apuca groaza cand ma gandesc ca un numar de ore pe zi voi fi departe de Edi.Pe de alta parte cred ca asta simt multe mamici cand se intorc la serviciu.Si sunt convinsa ca ne vom descurca si ne vom adapta la noul program.Asa ca privesc optimist spre anul ce vine sper sa ne aduca sanatate pentru toti job bun pentru al meu sot un si ceva mai multi banuti caci am avea mare nevoie.Dar important e sa fim sanatosi toti ca restul le-om descurca!
Va doresc voua cititorilor mei un An nou fericit si carari cu soare sa aveti!

3 comentarii:

  1. Frumos! :)
    Să fiţi sănătoşi şi voioşi şi să aveţi sărbători fericite!
    Vă pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un an nou fericit! Si intoarcerea la serviciu sa fie ok, sa nu va streseze! :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Edi ma uimeste cu achizitiile lui si evident ca nu ma pot abtine sa nu compar:D Fie ca dorintele sa vi se indeplineasca!

    RăspundețiȘtergere

comentarii