Lilypie Fourth Birthday tickers

joi, 10 noiembrie 2011

17 luni

Da, e adevarat, micul nostru print a implinit 17 luni. E frumoasa viata la 17 luni.Ne indica unde sa stam, ce sa facem, vine si ne dragaleste pe rand.Intai vine la mine in brate, ma strange cu manutele si ma pupa si pe urma se duce la taica-su si face acelasi lucru. Daca e bunica in zona nu o rateaza, o dragaleste si pe ea. Vorbeste, ne povesteste pe limba edisoreasca care momentan ne da de furca.Anumite ...cuvinte, sa le zicem asa, nu le intelegem nicicum.Si altele desemneaza evident mai multe obiecte, care nu au nici o legatura unul cu altul. De exemplu tita poate fi tzitzi dar la fel de bine poate fi si masina care trece pe strada. Am bifat luna asta alaptat in tandem, Edi cu broasca testoasa :d.Are o broasca testoasa pe care o iubeste in mod deosebit.Si se joaca ce se joaca cu ea si pe urma vin sa suga impreuna :D.
Are momente cand se joaca singur si momente in care se intampla o tragedie pentru ca eu m-am asezat un minut la calculator :d.Cred eu ca in sinea lui uraste computerul cu toata forta :)) desi incerc sa petrec timp la computer doar cand micul print doarme.
Ne jucam cu formele care trebuie sortate (avem o casuta si un autobuz pentru asta) si cand se satura de brodit patratul la patrat si broasca la broasca baga formele direct pe usa casei sau autobuzului, nu mai sta sa caute pe unde le puna :))))). De asemenea in top sunt carticele cu puzzle cantator.Asadar avem animale de la ferma si caini si pisici.Care canta toaaaaaaaaaaata ziulica.Ne jucam in continuare cu cuburile, si acum incearca sa si construiasca :d.Dar distractia cea mai mare e ca eu sa construiesc si el sa darame in diferite moduri ceea ce eu am construit. Pune setul de pahare unul intr-altul si daca greseste se enerveaza :).E asa haios cand se supara ca paharul mare nu vrea deloc sa intre in paharul mai mic :)).
In parc se duce la alti copilasi si ii imbratisaza.Mai ales la fetite mai mari.Unii copilasi reactioneaza frumos altii devin un pic violenti cand Edi se duce sa ii iubeasca.Cand e in verva e de neoprit.Rade cu toata fata, cu ochii cu totul.Incercam sa inventam jocuri sa ne distram.
Am un ajutor pe cinste la strans rufe, la pus rufe in masina de spalat, la maturat.Dupa ce mananca ia matura si strange unde a mancat.Si imi aduce farasul si imi arata mie sa strang (inca nu poate manevra si matura si farasul in acelasi timp) si sa arunc la gunoi.Am inceput sa ajunga la toate prizele prin urmare au intrat in functiune protectiile de prize de la Ikea. Dupa flashmobul din Afi si cel din Ikea, Edi a invata pasii de salsa (Cosmina o sa fii mandra de el cand il vei vedea) si cum aude melodia incepe si danseaza.
Cand iesim afara imi arata ca vrea cu manduca sau cu carutul. Imi arata ca a facut cacalica. Inca nu imi spune inainte dar dupa ce face imi indica acest lucru pentru a-l schimba :).
Ii ies multe masele de-odata si cand il doare imi arata cu degetelul in gurita si atunci stiu ca trebuie sa actionez cu baby orajel (multumim Gabi Cojocaru).
A fost cel mai intelegator baietel de ziua mea (cand mie mi-a fost rau) si a stat pe langa mine dar fara sa insiste sa ne jucam sau sa il iau in brate.Oricum nu as fi fost apta asta clar.
Nici nu mai stiu ce a facut nou ca parca in fiecare zi face cate ceva sau spune cate ceva.Efectiv ma uimeste de fiecare data si ma bucur pentru fiecare progres. A inceput sa alerge si mersul devine foarte grabit.Uneori nu e atent pe unde merge si mai prinde un perete care se asaza inopinant in calea lui :d.Dar pupa mama locul lovit si trece.Aseara nu a vrut sa faca baie.Era asa de obosit incat doar l-am schimbat si somn de voie.Azi dimineata ghiciti cine voia baita cip cip (asa se cheama baia la noi)?
De mancat mananca uneori foarte bine alte ori ma intreb daca nu ii place mancarea sau pur si simplu nu ii e pofta.De fapt asta e stresul meu cel mare, sa nu cumva sa il tin nemancat ca nu mi-am dat seama ca nu ii place mancarea.Acum a inceput sa muste cu placere din carne.Pana acum ii dadeam eu bucatele si le lua si le manca.Acum vrea bucati mari din care sa muste el. Am cam ramas in pana de idei de gatit trebuie sa ma mai documentez ce sa ii mai dau.
Per total la 17 luni ne jucam si ne distram.Si ne place viata impreuna.Nu vreau sa ma gandesc ca se apropie cu pasi repezi intorsul la serviciu.
Avem si tortul de 17 luni:


 


3 comentarii:

  1. Ce mare a crescut, parca nu-mi vine sa cred... Mi se pare ca n-am mai intrat pe blog de luni de zile... Sa va traiasca, si voi pe langa el! Pupam!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Simona!Nici mie nu-mi vine sa cred cat a crescut.Cateodata ne uitam la el si ne gandim "uau, ia uite ce am facut noi doi :))"Parca nu ne vine sa credem ca a crescut asa de repede.Si cand era mic mic nu-mi venea sa cred cand imi ziceau ca trece foarte repede timpul :).Va pupam si noi

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce scump mic (mare)ai.
    Ce frumoase momente ne ofera ei si ne incanta inima noastra de arinti.
    Fiica-mea are un bebe-papusa cam jumulit ce-i drept, dar sa vezi cum il pune si ea la pieptul ei sa suga, il ia de picioare si maini si-l leagana, ii canta... :))
    Sanatate ii dorim printisorului tau si voua parintilor la fel sa-l cresteti mare si sa va bucurati de el zi de zi.

    RăspundețiȘtergere

comentarii