Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 5 iulie 2011

Alaptarea in vacanta

Stiu stiu era tema lunii iunie insa am venit aseara din vacanta :D.Sunt iertata pentru intarziere?Vreau sa scriu despre acest subiect caci multi copilasi au reactii interesante la schimbari si schimbarile astea se vad la alaptat foarte bine.
Prima vacanta cu Edi  -  2 Mai - august 2010.Edi avea 2 luni jumate. Eram super linistita caci era oricum alaptat exclusiv, a mancat la fel ca acasa dar a dormit ceva mai bine in timpul zilei .Marea i-a priit, cum ajungeam pe malul marii adormea si noi ne plimbam romantic toti trei sa respire copilul aerul sarat. Pentru noi adultii acea vacanta a fost o binemeritata schimbare fata de peisajul tern de Bucuresti. Desi nu a semanat deloc cu vacantele noastre anterioare a fost frumos si placut si ne-am relaxat desi nu prea am schimbat programul copilului.
Pe urma, cand Edi avea cam 5 luni am plecat la munte, la Balan, la bunici. A fost fain si aici s-a simtit schimbarea. Edi era deja mai mare prin urmare a mancat si a dormit intr-o veselie. Atunci a fost putin mai greu pentru mine caci Edi se trezea si de 8-9 ori pe noapte. Si apareau si dintisori si un puseu de crestere si uite asa pe vacanta numarul doi m-am resimtit.
Vacanta numarul trei a fost acum.Tot la munte la bunici. Deja Edi are un an si un pic si ma gandeam ca va manca bine, fiind la munte. Ei bine in primele doua zile a stat lipit de san. A mancat foarte putine solide. Din a treia zi parca parca s-a acomodat si a inceput sa manance si solide dar si laptic manca mult mai mult ca la Bucuresti. Intai am zis ca e din cauza caldurii dar pe urma vremea s-a stricat si eu tot asa de mult alaptam. Dar din fericire noaptea a dormit destul de ok (dupa primele doua trei nopti de treziri mitraliera) si a mancat si solide. Dar a supt mult, aproape ca pe vremea cand era alaptat exclusiv. Poate multitudinea de noutati, poate aerul nu stiu nici eu. M-a luat usor prin surprindere dar a fost bine pentru ca el s-a simtit bine. Am mers cu trenul deci am alaptat in tren, am urcat pe munte am alaptat in mers (traiasca manduca). Asta mi se pare maxim: am alaptat in timp ce urcam la Piatra Singuratica. In mers.Asa ceva nu m-as fi vazut facand atunci cand faceam odinioara drumul asta. Am alaptat la cabana evident :)). Urmeaza partea de mare in august cand voi reveni cu completari. Una peste alta cred eu ca alaptatul asta il face pe Edi sa se simta confortabil chiar daca o schimbare de peisaj (si inca una considerabila) este bulversanta pentru el.
Sincer, imi imaginez cu mare greutate vacanta cu biberon dupa mine (asta si din cauza faptului ca nu avem masina si si asa am avut doi rucsaci si o valiza  ca bagaje si nu am avut nici tren direct) din cauza comoditatii pe care o ofera alaptatul. Fie foame, fie sete,fie somn copilul e instat servit si se linisteste si se bucura de vacanta :d alaturi de parintii lui. Promit ca pun si poze insa nu am apucat sa le descarc.

Un comentariu:

  1. :) noua ne-a fost inca putin frica sa plecam mai mult de 4-5 ore din Brasov dar am fost la o luna jumatate in saua Tampa. Cand mai mergeti spre Balan da-ti de veste - ne vedem macar putin in gara in Brasov

    RăspundețiȘtergere

comentarii