Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 10 mai 2011

Piatra singuratica

Ieri am vazut o emisiune la TVR1 la emisiunea in limba maghiara.Era o emisiune despre cel care e cabanier la Piatra singruatica acum.Ce m-a intristat emisiunea!
Locul ala pentru mine e magic. Piatra e deosebita.Si are o poveste aparte.Cand ajungi la cabana, dupa ce urci prin padure si urci si urci si cand zici ca mai ai putin mai e o panta.....dar cand in sfarsit ajungi ramai mut de uimire si de incantare.Si nu iti vine a crede ce frumusete se intinde in jurul tau.Piatra se intalta semeata si vegheaza tinutul de veacuri.E frumoasa si solitara si te indeamna sa te gandesti cum de a crescut acolo o Piatra singuratica?Ce mana fermecata a cioplit-o de e atat de frumoasa?Daca ai noroc si vremea e frumoasa peisajul e breath taking :D.Si Piatra alege cui sa se arate.Pe unii ii primeste cu ceata si nor, pe altii cu ploaie si pe altii cu soare puternic.Dar oricand te-ai duce locul are o magie aparte.Pe care o simti sau nu.Pe care o traiesti sau nu.Dar sunt multi cei care o simt.Cand am ajuns prima oara acolo cantam de mama focului "as merge-n munti sa vietuiesc salbatic" ploua, cabanierul (hehe cine ar fi stiut cum vor evolua lucrurile) tocmai coborase si ne lasase vorba sa discutam cu doi baieti care erau deja cazati acolo....Cand am ajuns nu mi-a venit sa cred.Afara ploua marunt desi era vara.Si ne-am oprit pe prispa si nu conteaneam sa ne minunam de cat era de frumos.A doua zi era o ceata deasa (clar comandata de cabanier) si nu am putut pleca mai departe.Cumva piatra asta mi-a aranjat intr-o oarecare masura destinul. Pentru ca vechiul cabanier este sotul meu drag si toata povestea a inceput acolo in locul acela magic.Asa ca poate sunt subiectiva in ceea ce priveste Piatra singuratica.
Din emisiunea de la televizor despre Piatra singuratica am inteles in mod clar ce greu e sa fii cabanier, cata mizerie se strange la cabana si din nou ce grea e viata de cabanier.Atat.Nimic despre frumusetea locului.Nimic despre Hasmasul mare.Nimic despre Hasmasul mic.Nimic despre Piatra la Panda si atatea alte frumuseti care sunt in jur si care merita vizitate.Nimic despre viata la o cabana noua nu una veche ca cea pe care o gestiona dragul meu cabanier.Si la care repara acoperisul pe banii lui.Bani de bugetar evident caci era angajatul primariei. Nimic.Si m-am intristat.Pentru ca sunt de acord ca e grea viata la cabana dar e atat de frumoasa.Si de libera.Si e pacat ca unii vor doar bani rapid si nu apreciezea frumusetea naturii si viata libera ce ti-o ofera o cabana pe munte.
Si Piatra care vegheaza mereu....Merita vazuta!

2 comentarii:

  1. Mare pacat. Intradevar e mare lucru sa fii cabanier, adica sa fii cabanier bun, am cunoscut si eu unul in viata mea si am toata admiratia... dar vorba ta, nimic despre locul in sine mi se pare o omisiune grava... ca si cum ai tine o lectie de anatomie si ai descrie doar hainele de pe subiect...

    RăspundețiȘtergere
  2. vaaaaaaai ce emotionant si ce romantic:) nu stiam ca asa v-ati cunoscut:X super poveste! imi place postul asta!

    RăspundețiȘtergere

comentarii