Lilypie Fourth Birthday tickers

duminică, 24 aprilie 2011

Impresii

Ma tot gandesc de cateva zile la cum iti schimba viata un copil, in raport cu relatiile de prietenie. Si tot ma gandeam si intorceam pe toate fetele problema.
Pana la urma cred ca asa e viata. Uneori esti mai apropiat de familie, alteori de prieteni. Ca la munte urci cobori iara urci totul face parte din traseu. Cred ca pana la urma asta stau lucrurile in general in viata. Sunt tare fericita de ce mi se intampla. Dar un pic ma simt izolata parca de restul lumii. Vorbeam cu  prietena mea care s-a mutat din oras cum ca mutarile din oras si aparitia unui copil produc reale cutremure si constati cine e cu adevarat langa tine :D.
Pe de alta parte ma recunosc in purtarea prietenilor mei care nu au copii. Adica si eu inainte sa nasc nu reuseam sa ajung la timp de la serviciu ca sa ma vad in parc cu prietenele mele care aveau atunci copilasi. Acum imi pare rau dar abia acum imi dau seama ce am ratat. Presupun ca in viata fiecaruia vine un moment de genul asta :)). Pe de alta parte pe unii poate i-am ales gresit pe altii poate i-am gonit eu :D. Eu chiar cred  ca oamenii intra in viata ta cu un scop si unii raman iar altii pleaca pentru ca misiunea lor in viata ta a fost mai scurta (uau, cum suna asta cu misiunea!).
In ceea ce priveste cresterea copiilor e alta problema. Fiecare are viziunea lui, unii se supara daca iti exprimi parerea cum ca e imbracat prea gros/subtire copilul samd. Acum pe buna dreptate citeam undeva pe net despre sfaturile necerute. Si pe mine ma deranjeaza, dar cu toate astea, de cand am nascut ma trezesc ca dau sfaturi prietenelor insarcinate sau cu copilasi mai mici decat Edi. Which is not good. Imi recunosc greseala si ma retrag. Cine doreste sa afle ceva vine si ma intreaba. Sau ma suna. Nu de alta, dar am acelasi numar de telefon de cand mi-am cumparat mobilul. Si cine chiar vrea sa ma gaseasca sa stea de vorba cu mine chiar ma gaseste. Daca vrea cu adevarat. Caci nu mereu reusesc sa raspund la telefon. Dar de cele mai multe ori reusesc sa sun inapoi.
Cumva, de cand Edi a aparut in viata noastra, simt foarte mult legatura puternica intre noi. Si ma gandesc ca acum e timpul familiei si pe urma cand Edi va mai creste poate prietenii nostri vor incepe usor usor sa reapara in viata noastra. Sau poate vom cunoaste altii cu care ne vom imprieteni cine stie.Viata e plina de surprize. Si Edi practic deschide usi catre noi prietenii :)). Si nu, nu il exploatam, dar de cand el a intrat in viata noastra am incercat sa aflam cat mai multe despre cresterea copiilor despre ce e bine sa faci si ce nu, ce e in interesul copilului si ce nu si asa usor usor am ajuns sa cunoastem oameni deosebiti. Greseala a fost ca am incercat sa povestim si altora lucrul asta, fara sa ne dam seama daca avem teren propice sau nu. Si in 90% din cazuri terenul a fost arid.
Dar ce mare mi-a fost bucuria cand am gasit si teren fertil. Si ce ne bucuram cand iesim asa doua mamici purtatoare :)) la care se uita lumea lung in parc ca tin copii cu capul gol.
Si uite asa acum suntem pe muntele Familie si sper sa ramanem in creasta impreuna cat mai mult timp caci viata e frumoasa si luminoasa. Si ii multumesc lui Dumnezeu pentru minunea noastra mica (care doarme caci altfel nu as fi reusit sa scriu asta :D) si pentru viata noastra frumoasa si ne rugam in continuare pentru sanatate caci restul le vom scoate la capat!

5 comentarii:

  1. Foarte bun post, mi-ai luat cuvintele din gura :-) Dar sa stii, prieteniile pe care le veti lega de acum inainte vor fi bune, pentru ca se vor baza pe cel mai comun interes, copiii. Si eu am remarcat ca sunt prietena mai buna cu amicii ai caror copii se inteleg bine cu ai mei, indiferent ca vreau asa ceva sau nu, cred ca e normal...
    Va pupam, in special pe Edi!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Simona: Cam asa ma gandeam si eu!Cand am scris m-am gandit ca poate suna ca ma plang/vait dar sunt doar niste observatii ce le-am facut de cand am ramas gravida.Oricum in mod cert in momentul in care am ramas gravida curgerea timpului s-a schimbat pentru mine definitiv :D.Si noi va pupam si ne-am amuzat cum comunica Mica!Eu ma tot intreb daca voi intelege ce vrea Edi :). Momentan ne descurcam dar cine stie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hristos a inviat! Nu te-am mai citit de-o vreme dar am nimerit la fix.

    Foarte bine ai zis cu prietenii. Cred totusi ca dupa ce vom reveni la serviciu se va reorganiza si lista actuala. In sensul de taiat in carne vie :)). Rad desigur, dar nu-i rasul meu :)).

    Cat priveste sfaturile... e o vorba la poli ca nu inveti ca sa stii ce inveti, ci sa stii unde sa cauti cand iti trebuie. Se aplica si in cazul femeilor gravide si mai ales celor care au copii foarte mici. Mai pe scurt cred ca nu costa nimic sa impartasesti experienta ta, cui ii trebuie s-o foloseasca iar cui nu... s-o uite! Aici desigur nu intra sfaturi care contrazic recomandarile medicilor curanti ai copilului sau bunul simt pe care il au toate mamele cand vine vorba de copilul lor, dar majoritatea proaspetelor mamici nici nu stiu ce sa intrebe, ca sa nu mai vorbim de pe cine...

    Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina B Adevarat a inviat.Asa am gandit si eu ca e bine sa stii unde sa cauti.Mie mi-a folosit mult experienta altor mamici.Si am selectat ce mi s-a potrivit mie mai bine.
    Si noi va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  5. mai, optimisto, lasa ca ti-au ramas aproape si din prietenii fara copii :P
    asa cum si mie mi-au ramas aproape unii din cei ce nu s-au mutat o data cu mine :)
    si nu uita, ca va astept sa ii fac cunostinta lu edi cu minunatiile brasovului, mai ales acu ca au inflorit toti pomii

    puuuuuuup si sper sa ne vedem saptamana viitoare

    RăspundețiȘtergere

comentarii