Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 12 aprilie 2011

Da.Se catara!

Pe unde apuca. Pe canapea, pe fotoliu, de pe fotoliu pe calorifer si de acolo pe pervaz. Ii place sa stea la geam sa se uite pe geam. De fapt e mult spus ca sta.Vorbeste, povesteste ce vede pe geam, bate cu palma in geam, face cu mana copiilor :)).E tare dulce cum reactioneaza cand vede copilasi. Se bucura din tot sufletul. Cateodata mi-e putin ciuda ca ceilalti copilasi nu reactioneaza cand Edi se duce plin de veselie la ei :)).


Am constatat ca atunci cand ii spun "lasa cablurile ca daca tragi de ele le doare" le lasa si nu revine la ele. Daca ii spun "nu trage de cablu" e fix egal cu zero. Eventual trage mai tare ca stie ca vin sa il iau de acolo. Asa ca pozitivam toate negatiile. Chiar m-a lasat masca. I-am zis "te rog nu mai trage de cabluri ca le doare" si a plecat de acolo si nu s-a mai aratat interesat de ele. Il rog sa lase pantofii la cuier si ii lasa. Daca ii spun "nu la pantofi" ii baga in gura :D.

E din ce in ce mai curios in parc si mai dornic de joaca. Ma conduce el unde vrea sa se joace. Ieri am stat cam 20 min la un cocos din ala pe arc in jurul caruia s-a invartit de nenumarate ori si l-a dat pe cocos uta uta ca nu era interesant sa se dea el. Era interesant cum se misca jucaria, cum o putem da mai tare, mai incet, ce suruburi are. E fascinat de suruburi, piulite, nituri si altele asemenea. E in stare sa stea sa se joace singurel cu chestii gen pompa de umflat mingea de gimnastica, sacosa cu incaltari din sifonier, prosoapele din sifonier, hainele proaspat spalate precum si alte descoperiri simple gen o sticla goala de apa, un cleste de rufe etc.

Saptamana asta am fos tin parcuri, ne-am plimbat ne-am intalnit cu prieteni. Am fost in Kiseleff, in parc si ne-am intalnit cu Diana si cu alte mamici purtatoare. A fost extrem de placut si ne-am bucurat de iesire. Sambata ne-am vazut cu prieteni dragi in IOR.Le-am aratat si lor cum e sa te joci in parc :)) si au vazut ce pui de catarator e Edi (sa nu credeti ca ratam vreo chestie din aia de catarat din parc) si uite sa trece timpul si Edi creste iar noi intinerim fireste!

Un comentariu:

  1. :) e baiat mare voinicul mamii! :)
    spor la explorat si la bananait prin parcuri! ;)
    pupacim.

    RăspundețiȘtergere

comentarii