Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 1 martie 2011

HSM - saptamana II

Am reusit ce mi-am propus sa nu mananc zahar.Ma rog am reusit intr-un procent de 90% sa zicem. Ciocolata neagra ce imi place mie este cea bio de la Auchan. Nu am reusit sa ma tin de sport (bad bad bad). Inca nu reusesc sa cuplez programul de facut sport cu somnurile (total aleatoare) ale lui Edisor.
Saptamana asta am aniversari asa ca voi manca 2 felii de tort :D. In rest mananc echilibrat, de 5 ori pe zi si un fel de mancare la masa.La mesele principale un fel + salata eventual. Am reusit sa beau mai multa apa ceea ce iarasi e de bine. Rezultatul nu e spectaculos dar e sigur zic eu: 500g mai putin si 4 cm mai putin :D. Clar simt cum hainele incep sa se aseze mai bine.Daca si cantarul ar arata mai putin mai repede !(da da stiu nu prea am rabdare).
Telul pe saptamana asta: sa reduc portiile la masa de seara si sa fac sport.
Spor la slabit fetelor!

5 comentarii:

  1. bravo pentru minus! :)
    iti doresc sa reusesti ce ti-ai propus pentru saptamana aceasta! Sa ai spor, inclusiv la sport! :)
    ... radbare ca in curand va arata si cantarul pe placul tau. Mai bine incet dar sigur, decta cu efect yo-yo. ;)

    Tu inca mai alaptezi?? ... ma intereseaza daca este posibil ca o mama care alapteaza sa manance ultima data la 18-19.00 ?? ... stiu ca, cel putin la inceput nu exista zi sau noapte si ca mesele sunt dese... Din aceasta cauza ma intreb (poate prosteste) daca nu mai intervine foamea si tarziu in noapte? ... te rog sa nu razi de mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ca nu rad!
    Alaptez.Noaptea Edi mananca o data.Acum, din ce in ce mai des ma trezeste dimineata pe la 5 si renunta la masa de noapte. Si ziua mananca la cerere la san.Uneori mai mult alteori mai putin.Mie noaptea nu mi-a fost foame niciodata de cand am alaptat dar poate ca m-a ajutat si regimul pe care l-am tinut inainte de a fi gravida si atunci practic m-am invatat sa nu mai mananc nimic dupa 8 seara. Regula la regimul meu era ca cina si fie cu approx 3 ore inainte de culcare. Asa ca noaptea nu am mai mancat de cativa ani.In prima luna a lui Edi eu nu am fost foarte in forma.M-am recuperat mai greu dupa cezariana (si una de urgenta de am o taietura verticala de vreo 15 cm) si mancam doar supa de vita, supa de pui plus carnea si legumele din supa.Pe urma m-am mai inzdravenit si am scapat in dulciuri (din pacate).La inceput eram asa de obosita incat in pauzele pe care mi le oferea Edisor preferam sa dorm nicidecum sa mananc.Asa ca noaptea profitam la maxim si cum adormea el cum adormeam si eu.Dar eu zic sa nu iti faci griji cu silueta dupa nastere daca alaptezi.La inceput slabesti si pe urma daca ai vointa si nu derapezi (ca mine in dulciuri) te poti mentine.
    Am fost coerenta?Ca am un talent deosebit de a vorbi muuuuuuuuuuulllllllllt!
    Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo! E super! Tu ti-ai citit mesajul de saptamana trecuta si pe cel de acum? Bravo!

    Eu zic sa pitesti un pic cantarul ala :)). Eu in doua saptamani am dat jos 1 kg. Si nu ma mai cantaresc pana cel mai devreme sapt viitoare, desi as prefera peste 2. E suficient sa ma simt eu mai bine.

    O singura chestie as vrea sa-ti zic. Bine doua :)))

    Una: ok, stii ca mergi la party si ca o sa mananci tort. Mananca. Dar incearca, cand o faci, sa nu-l haltepesti :)))) Eu am observat o chestie. Acum, dupa doua saptamani, daca iau o gura de zahar, sau ceva cu zahar, prima senzatie e de iam, apoi de bleah (observi nivelul explicatiilor :))) ), apoi iar de iam. Si aleg sa ma opresc la partea de bleah. Vezi daca reusesti sa le identifici si daca functioneaza si la tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. ah, pe a doua am uitat-o :)))) cand imi amintesc, zic :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Diana: Da da da asa e cu iam si bleah.Dupa pauza reusesc sa ma abtin.Si tortul pe care am pus ochii e raw vegan :D adica fara zahar si faina :D cu un blat de migdale inmuiate, curmale (5-6) si crema avocado cu cacao :D. Asa ca nu va fi foarte grav. Asa e cu cantarul.O sa il ascund.Cred ca varianta de cantarit la o luna e mai buna ca saptamanal ma streseaza :)).

    RăspundețiȘtergere

comentarii