Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 15 martie 2011

HSM sapt IV

Nu m-am cantarit. O sa ma cantaresc peste inca doua saptamani. Saptamana asta am reusit sa fac putin sport.Se poate si mai bine dar totusi am facut ceva. Am reusit sa mananc vegan (= fructe si legume) doua zile ceea ce ma bucura asa ca merg mai departe in acelasi stil.Urmatorul pas o sa fie raw vegan :D.Imi place dieta cruda desi nu cred ca o pot aplica in totalitate dar multe chestii imi plac si le-am preluat.
Am calcat stramb cu o felie de tort, facut de mine de data asta.Am multi sarbatoriti in martie :D si urmeaza mama. Dar sa fim sanatosi sa ne bucuram de toate.
Salutam primavara si ne bucuram tare de venirea ei. Mai ales ca Edi doreste sa fie dat pe tobogan de multe, multe ori ceea ce imi lucreaza mie bicepsii, tricepsii si muschii abdominali :)))))))); e ca si cum as face fitness de cate ori il ridic pe tobogan, il prind iar il ridic si tot asa.
Am reusit sa imi reduc si portiile dar nu e meritul meu. E tot meritul lui Edi care nu are rabdare sa stea in scaunul de masa asa ca atunci cand stam cu totii la masa daca el a terminat de mancat automat am terminat si eu desi inca mai am jumatate de mancare in farfurie :)). Dar nu e asa de grav.
Fetelor va doresc o primavara frumoasa cu multe kg in minus (kg slabite de acolo de unde este necesar ;))!
LE:Pana la urma n-am mai rezistat si m-am cantarit.1kg in total in 2 sapt.Fara eforturi.Si cu felii de tort (2 la numar :)) la doua aniversari).
In total intr-o luna 5 cm si 2 kg.Eu zic ca merge.Tinand cont ca alaptez.Stiu ca se poate mai bine dar e vreme :).

2 comentarii:

  1. o felie de tort nu se numeste derapaj! ... a fost doar o mica scapare! Vad ca reusesti sa te tii bine de ce ti-ai propus. ;) Iti doresc succes in continuare. Cat despre exercitii fizice, lucreaza intens la rezistenta ca atunci cand va incepe piticul sa mearga singurel o sa ai mare nevoie de rezistenta. Eu, de cand ies cu ea de mana la plimbare, pic lata in fiecare seara, de zici ca m-a batut cineva; ma dor toate oasele si toti muschii.
    Felicitari pentru realizari si tinem pumnii pentru mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo!!! Se vede din tonul tau ca programul de HSM a inceput sa-si faca efectul si la psihic. Esti pe drumul cel bun, spor si rabdare!!! Pupici!
    P.S. Eu nu rezist la asta cu cantaritul rar, odata pe saptamana ma apuca tremuriciul, om vedea maine ce si cum :-)

    RăspundețiȘtergere

comentarii