Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 22 februarie 2011

Postarea de marti

Asadar cantarul arata 500g mai putin. Nu e rau e un inceput. Dar am o gramada de lucruri de corectat.Of.Am mancat mai ordonat, in general am manca legume cu carne/telemea/legume. Asta la masa de pranz si seara. Am reusit sa mananc fructe la gustari si asta a diminuat pofta de dulce. Cand am ratat fructul am scapat in prajitura :((.Saptamana asta imi propun sa nu mai derapez in nici un fel de dulce. Sa vedem. Am reusit si 45 minute de aerobic o data. Atat m-a lasat Edisor :)). Saptamana asta incerc sa fac de doua ori.Saptamana viitoare de 3 si tot asa :D. Ce am mancat si mi-a placut? Tagliatele de dovlecei cu sos pesto sau cu sos de branza (pe asta l-am facut cu branza de vaci, un pic de sare, ceapa verde, marar si patrunjel). Am mai facut o placinta de mere cu stafide si cu o coca subtire subtire. Macar daca derapez in dulce o felie de placinta nu e atat de grava ca o prajitura de la cofetarie :).
Cam asta am facut saptamana asta imi doresc sa fie si mai bine.In mod cert trebuie sa fac mai multa miscare.
Fetelor va doresc spor la slabit si sa ne tinem de treaba.
Deci saptamana asta no prajituri sau alte dulciuri.Sa vedem ce reusesc!

6 comentarii:

  1. Pfii, prajituri. Nici nu-mi amintesc ce gust au :D Stii care e partea f buna? Ca odata ce te obisnuiesti cu gustul fructelor si al legumelor prajiturile par chiar nasoale.

    Stiu ca poti sa renunti la ele. Va fi greu, dar merita.

    Eu am incercat sapt asta cioco 75% cacao. DUpa ce era sa lesin la prima bucatica :))) mi s-a parut chiar buna. Si am zis ca daca mierea zaharisita nu-mi ajunge, imi permit cateva patratele de cioco din asta. Si sunt foarte foarte satioase. Repet, dupa ce treci de senzatia de bleah de la inceput :D

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari pentru reusita! ;) Tinem pumnii pentru saptamana fara dulciuri! ... si eu ma lupt cu renuntarea la ciocolata. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca trebuie sa ne apucam de slabit impreuna, poate ma motivezi si pe mine sa nu mai dau iama in dulciuri...
    Deocamdata 1-0 pentru tine la mancat, la mine nu a scazut deloc cantarul...
    Si 1-0 pentru mine la fitness, am apucat de doua ori cate o ora in weekend... (asta asa, ca sa te motivez si eu pe tine!)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Diana: stiu cum e cu prajiturile.Sunt obisnuita cu gustul de fructe si legume doar ca am scapat rau in dulciuri (pe langa celelalte).Si acum trebuie sa scap de dependenta de zahar.Miere bag si eu dimineata si seara cioco neagra.Mie imi place cu multa multa cacao nu prea mananc ciocolata cu lapte.usor usor :D reusesc eu.PRoblem e ca alaptez destul de mult inca si nu pot sa fac schimbari prea drastice deci slabitul se va petrece foarte lent.Important e sa mananc cat mai sanatos restul se regleaza.
    @Gabi:nu tre sa renunti :D.4patratele/zi e ok (adica 25g e limita rezonabila)
    @Simona: da da da ne motivam una pe alta.Sa stii ca asta cu motivatia pentru slabit e cea mai importanta zic eu.Te prin eu din urma la fitness :D.Pupam cu drag

    RăspundețiȘtergere
  5. Succes iti doresc!In dieta eu mancam ciocolata cu 75% cacao de la Heidi parca si imi trecea orice pofta de dulce.Bafta la slabit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Onixa,
    de asta am si vrut sa fac asta pe blog. Multe mame alapteaza, nimeni nu isi permite sa faca lucruri nebunesti sau bruste. Si ma gandesc ca o vorba buna pentru fiecare, de la cineva care chiar intelege (aka alta mama care alapteaza) ajuta. Eu am scazut cam 1kg saptamana asta. Si la cat m-am tinut :))) ai fi zis ca tre sa scap de 10 :))). Dar e bine, e foarte bine. E o lupta pe termen foarte lung din care sigur nu vom iesi sifonate!

    Hai ca merge. Se poate! :)

    RăspundețiȘtergere

comentarii