Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 25 ianuarie 2011

Cum sa iti faci de cap cand ai copil mic

Se ia una bucata bunica dornica de stat cu nepotul si apoi mama si tatal responsabili adorm copilul in stilul clasic baita, tzitzi, somn si dupa ce se asigura ca tanarul a adormit parintii responsabili ies tiptil din casa si se duc in Expirat. Acolo se intalnesc cu prieteni buni si precum si fratele mamei si cumnata si isi fac de cap cu cate o bere (cu alcool sau fara dupa posibilitati), stau de povesti cu prietenii si il asculta pe celebrul Supa la chitara (marturisesc ca tare mi-era dor de el si de o cantare in Expirat). A fost placut si am savurat la maxim fiecare secunda. Edi a plans putin la bunica dar era obosit si a adormit, cand ne-am intors acasa dormea linistit asa ca a fost mai bine ca data trecuta :)). Prima oara am evadat cand avea Edi cam trei luni si jumatate. Ne-am dus la o nunta. Ne-am intors de la nunta la 1,30 (dupa ce ajunsesem acolo la 22,30) si l-am gasit pe Edi treaz in brate la mama :). Edi, care doarme noaptea, dar atunci se trezise si elixirul magic lipsea deci s-a trezit de tot si avea chef de joaca. Acum a facut putin scandal ca s-a trezit cu bunica si el e obisnuit sa fie ma-sa langa el noaptea dar a reusit sa adoarma la loc ceea ce e bine. Noi ne-am simtit tare bine in Expirat am cantat, a fost o atmosfera placuta. Asa, ca impresii dupa o lunga perioada de absenta, (de cand am ramas gravida am devenit extrem de sensibila la fumul de tigara si din acest motiv nu am mai putut iesi) am constatat ca oamenii s-au schimbat. Eu care ma salutam cu 3/4 din oamenii care veneau lunea seara acolo acum nu mai cunosteam decat 7-8 persoane...Dar nu e grav. Era cam la fel de mult fum de tigara si m-am resimtit desi nu mi se mai face rau asa cum pateam cand eram gravida insa gatul meu a avut de suferit de pe urma fumului. Supa a cantat frumos si ne-a sarit de data asta cu dedicatia pe care eu o primeam cam de fiecare data oricat de discret plecam :)). M-am simtit bine si implinita. Mi-am adus aminte de serile de luni  din vremea de dinainte de sarcina cand veneam desi eram obosita, dar mi-era dor tare de cantari. Si veneam si mereu ma gandeam ce frumos ar fi fost sa fie si Janos cu mine. Ei bine acum a fost si a fost tare bine. Chiar daca nu am stat decat pret de o bere pe care am savurat-o lent :)) dar a fost frumos frumos. Prin urmare consider ca ne-am facut de cap si putem incerca sa repetam (daca bunica va mai fi de acord ca parintii responsabili sa isi mai faca de cap cand si cand :)).

2 comentarii:

  1. Sa va fie de bine si la mai multe astfel de iesiri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca v-ati distrat - traiasca bunicile binevoitoare (si noi avem in dotare, ca altfel nu servim iesiri si concerte, asa ca apreciem) :-)))
    Vei vedea ca pe masura ce va creste Edisor va fi mai usor sa iesiti, sa reluati incet niste obiceiuri care poate va sunt dragi dar le-ati sistat de (si mai) dragul copilului - veti intra intr-o normalitate de trei, mai buna decat cea de doi dinainte :-)))

    RăspundețiȘtergere

comentarii