Lilypie Fourth Birthday tickers

duminică, 26 decembrie 2010

De Craciun

Am primit cadouri, am petrecut cu tot familionul si ne-am simtit taaaaaaaaaaare bine. Edisor a primit multe multe cadouri, ca si noi de altfel. Se vede treaba ca am fost tare cuminti :).

Am primit cadouri :)

Unele dintre ele foarte interesante

Altele mai putin interesante pentru moment cel putin :)

Asta da cadou..uite ce pachet mare am primit!

Multumesc bunico de cadou!

Hm, am senzatia ca vor sa ma pacaleasca!


Clar ma pacalesc.Ei mananca bunatati si mie imi dau chestie
din asta portocalie!

Ce imi place sa desfac cadouri!

Si matusa mi-a adus cadouri multe yupiiiiiiiiiii!


Gata cu statul in pat.M-am ridicat!Singur!

Un comentariu:

  1. Sa va dea Dumnezeu bucurii si zile senine alaturi de familie, ca cea de azi, Craciunul 2010 !!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

comentarii