Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 7 decembrie 2010

6 luni

Merge oarecum de-a busilea (pe maini si pe varfurile picioarelor). Ajunge in mod cert acolo unde isi propune, prin varii metode mai taras, mai sarind metode gaseste fireste. Montatul scutecului devine din ce in ce mai aventuros.
Avem primul dintisor incisiv dreapta jos si data de aparitie 6.12.2010.Sau mai bine zis data descoperii dintisorului :)).
Are 7900g si 72 cm. Pediatra tot nu e multumita ca a luat "doar" 300g si 2 cm, la 6 luni fiind alaptat exclusiv :). Eu sunt multumita. Se dezvolta armonios, e vesel si vioi, se agita si are o energie de si eu ma mir de unde are atatea resurse. Si cel mai dulce e cand oboseste si adoarme asa doborat de oboseala bebeluseasca.
Am testat (oare mai era nevoie?) si tzitzi power. Ieri a trebuit sa ma duc la dentist si mi-au facut o anestezie.  Cateva ore nu am putut sa ii dau sa suga dar eram pregatita pentru asta si aveam laptic pus de-o parte tocmai pentru situatii de genul asta. A adormit plangand in bratele mele.Voia tzitzi, nu de foame, ci de linistire.Mi s-a rupt inima.Pe urma s-a trezit dupa vreo 20 min si era vesel dar cand si cand venea si ma tragea de bluza. Eu i-am explicat ca unui om mare de ce nu pot sa ii dau si se uita in ochii mei cu ochii aia mari ai lui de simteam cum mi se rupe inima. Dar ce sa fac? Ei bine cand a expirat timpul si am putut sa ii dau, a supt fix 5 minute si a adormit profund si linistit. Bine, cand sugea ma tinea bine sa nu plec:). Dar e atat de dulce si de expresiv si de si de si Doamne cum trece timpul de nu-mi vine a crede :).
Si o da aceeasi pediatra mi-a recomandat sa ii dau fier.Si eu ii voi da sfecla :D.
Si pozele cu nelipsitul tortulet de 6 luni :D.Si am uitat sa mentionez cat "vorbeste".Cu intonatie.Cand discuta atunci cand vorbim noi.Discuta si el.Isi exprima parerile.Si cand e suparat incepe cu "babubububu":)).E asa de dulce ca imi vine sa rad si el e asa de suparat :).De obicei ma bodogane cand vrea tzitzi si dureaza cateva minute pana ajunge sa se mufeze sau ma bodogane cand vrea sa ii schimb scutecelul :).
tiramisu :D

cred ca iar nu imi dau tort off


Oare ce gust o avea?

hm, acusica ajung la husa aparatului :)

mai am putin:)

deja aproape o ating :P

hai ca pot:)

eh am ajuns, nici n-a fost asa de greu :)


acum sa o studiez mai de aproape


4 comentarii:

  1. Superb! Sa va traiasca! Si sa nu te stresezi, si noi am avut multe luni de zile in care fiica-mea n-a pus aproape nimic (2-300g total in 3 luni e putin, cica) dar pediatra a spus ca pentru un copil alaptat exclusiv arata perfect si nu mi-a dat nici un stres, a zis sa continui tot asa. Atata vreme cat vezi progres (si este, slava Domnului, din cate vad si aud), totul e in parametri.
    Felicitari, la mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Simona pentru urari!Nu ma stresez.Prima oara m-am stresat si am vorbit cu Rox si m-a linistit :).Plus ca Edi e vioi si vesel nicicum nu pare sa sufere de foame.Asa ca m-am invatat cu ideea ca Edi nu se incadreaza in standardele nestle (nici nu vreau !) si asta e.Acum incepem diversificarea sa vedem cum va fi :D.Va pupam si sa sti ca te citesc mereu, tare imi place de Mica si Robbie.Numai bine va dorim!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multe lunite, puiut scump! Si cat mai multe achizitii importante s-o bucuri pe mami!

    Cu tabelele de crestere n-are rost sa te stresezi. Important e sa fie o curba ascendenta si de restul... are timp sa recupereze cand o manca hamburgeri si o bea cola. Ati fost la Baby Gym pana la urma?

    Succes in diversificare! (Ati inceput deja?)

    Va pupam.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acusica.Trebuie sa programam functie de dentistul meu :)) ce sa fac.Am inceput azi diversificarea cu mar.A mers.Sa vedem in continuare :D

    RăspundețiȘtergere

comentarii