Lilypie Fourth Birthday tickers

duminică, 14 noiembrie 2010

Toamna in IOR

Ne-am plimbat prin IOR si am facut cateva poze.Am prins un targ cu bunatati aduse din Bucovina.Si mi-a placut caci era foarte frumos organizat.Era o stana amenajata, toti expozantii erau imbracati in costume populare si imbiau trecatorii cu bunatatile lor.Foarte fain organizat si produsele (cel putin ce am testat eu) erau deosebite.
In rest Edisor sta in fund pentru cateva minute si isi indreapta bine spatele cand ajunge in fundulet, si a invatat sa se deplaseze in patru labe dar momentan ii iese perfect deplasarea cu spatele si ajunge in cele mai surprinzatoare locuri.
Ce o vrea tati de la mine?


Ce de floricele aici!

Aici imi place!!!!








Mama in loc sa ma ia de aici ma pozeaza!!!!

3 comentarii:

  1. hai ca zic, ca sunt aproape sigura ca nu o sa te superi :P dupa ce ai ajuns cu el in pozitia din poza, ii pui mana sub talpite si impingi usor in sus. tragi bine slingul pana in spatele genunchilor si apoi aduci surplusul de material (cel din spatele genunchilor) inspre inele. o mana pe copil , ridicandu-i greutatea de pe sling, iar cealalta mana trage materialul in plus prin inele. sa vezi cat de comod o sa fie! (iar inelele trebuie sa vina fix sub os, nici prea sus, nici prea jos)

    si acum pot sa recunosc ca cel mai mult imi place ultima poza :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu stiu si sigur ca nu ma supar.Inca nu terminasem procesul de pus in sling in poza.Ne opriseram ca descoperise Edi ceva interesant. Ce nu imi iese mereu este faza cu inelele.Inca nu m-am prins exact cum fac sa ramana pe os.De cele mai multe ori reusesc sa le trag mai jos.Dar mai exersez eu :d.Si mie imi place ultima poza mai ales ca Edi era foarte mandru de ce distanta parcursese el cu spatele :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa ce m-am trezit si am mai citit o data comentariul tau mi-am dat seama ce ai vrut sa zici cu materialul de sub genunchi.Si uite asa am rezolvat si problema inelelor care coborau prea mult :)).Multumesc Diana!.Onixa

    RăspundețiȘtergere

comentarii