Lilypie Fourth Birthday tickers

vineri, 5 noiembrie 2010

35

Am implinit 35 de ani si cand am fost intrebata ce vreau de ziua mea nu am stiut ce sa raspund. Pur si simplu sunt fericita. Am de toate si imi doresc sa fim sanatosi cu totii si sa ne bucuram de ce avem. Asa ca imi doresc in continuare sanatate pentru toti si un dram de noroc sa ne indeplinim visurile.
Sunt extrem de mandra de nasica mea de botez ca a reusit.S-a luptat, i-a fost greu, a tras din greu dar a reusit. Si-a indeplinit visul. Nu a stat pe loc gandindu-se "uau ce greu e acum" ci a mers inainte si a reusit. Felicitari Ralu din toata inima ne bucuram mult pentru tine.
Ma amuz acum cand ma gandesc ca acum cativa ani mi se parea banal sa iti faci o familie si sa ai copii.Hm cum se schimba omul si ce suprize iti rezerva viata. Anul trecut pe vremea asta mancam doar salata de varza cu lamaie si covrigi si faceam marele anunt. Anul asta aratam asa:
Asa ca tot ce imi doresc e sa avem parte de fericire si sanatate si sa ne bucuram de viata!

7 comentarii:

  1. Mă bucur mult pentru tine, Ioana! Să fiţi sănătoşi şi fericiţi! Şi încă o dată "La mulţi ani!"

    P.S. Te-ai tuns??? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani!
    Acelasi lucru ti-as fi urat si eu, asa ca numai zic nimic decat sa se indeplineasca!
    pupam

    RăspundețiȘtergere
  3. Multam Georgi asa sa fie.Plus mers la munte imi mai doresc :)) dar este inclus in a ne bucura de viata :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! Sanatate si putere sa te bucuri de puiul tau!

    Si felicitari ca-l vrei pe Edi eco-bebe. Multe flori pentru tine!!!!

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  5. @cristies_1980: Multumesc, multumesc.Si voua felicitarile cuvenite celor 10 luni :).Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, Onixa, sa fiti sanatosi si sa va bucurati de Edi!

    Ai dreptate, si eu dupa ce am nascut nu mi-am mai dorit nimic de ziua mea, aveam de toate! Poate doar sa continue lucrurile asa cum sunt acum si sa dureze o vesnicie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc de urari.Asa e si eu imi doresc sa continue lucrurile asa cum sunt :).Doamne ajuta!.Va pupam.Onixa

    RăspundețiȘtergere

comentarii