Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 12 octombrie 2010

Purtandu-l pe Edi

Cand am vazut prima oara copilasi purtati mi s-a umplut inima de bucurie.Copilasi purtati in SSC sau esarfe.Mi-a placut ideea din prima si am stiut de atunci ca imi voi purta copilul. Atat de tare m-a atras conceptul incat mi-am luat cartea lui Liedlof "The continuum concept" si am citit-o pe nerasuflate.Pe masura ce sarcina mea inainta eram din ce in ce mai convinsa ca vreau sa imi port copilul.Si am nascut.Primul a fost wrapul elastic.Studiasem eu cum e cu sistemele de purtat bebelusul si am decis ca eu cu wrapul elastic ma impac cel mai bine.Eeeeeeee eu m-am impacat cu el daaaar Edisor transpira ingrozitor in wrap (mentionez ca am nascut pe 5 iunie 2010 si afara erau calduri maaaaaaari). Ideea e ca wrapul a fost "vinovat" pentru ca materialul nu este bumbac 100% si nu ne-am impacat foarte bine.Dar eu cred ca bebelusii mici cel mai bine sunt purtati in wrap.Pana la urma am gasit un model de legatura pentru wrap astfel incat sa ii placa lui Edi si sa ne impacam cu acest sistem de purtare.In timp ce il purtam in wrap am auzit :vai bietul copil ce chinuit e, oare cum o respira el acolo, doamne ce inventii in timpul asta etc etc etc.Dar am auzit si exclamatii gen: Doamne ce dulce e cum doarme acolo la mamica lui, uite ce fel il duce si ce dragut e, vai ce inventie buna aveti doamna, io l-am carat in brate si m-a terminat :D.
Apoi a urmat Manduca despre care am tot povestit in postari anterioare.Cu Manduca ne-am impacat repede si bine si ne place si acum foarte mult.Si o da materialele din care e facuta Manduca chiar respira Edisor nu mai transpira nici cand erau calduri si ii place foarte mult si mie la fel caci ii distribuie foarte bine greutatea.
Si in final avem si sling cu inele.Slingul nu l-am testat la caldura insa avem timp vara viitoare.Ideea e ca mie imi place mult si slingul.Nu am crezut ca imi va placea, cand ma uitam pe filmulete sa vad cum se pune slingul samd mi se parea dificil.Daaaaaaaaaar am un sling minunat si am invatat din povestile Dianei si exemplul Danei si acum ma descurc foarte repede cu pusul in sling. Desigur a contat mult si demonstratia Adellei tot cu slingul.
De auzit am auzit asa: nu e bine sa il porti burtica pe burtica ca nu vede (Edisor abia se trezise din somn), se sufoca la tine in brate, ii e prea cald/prea frig (functie de sezon), e chinuit saracu', pozitia burtica pe burtica nu e fiziologica, e mult mai bine sa il porti cu fata (!) etc etc etc.
Dintre reactiile pozitive cel mai mult mi-a placut un pusti care vazandu-l pe Edi in sling a zis catre mamica lui: mama uite ce dulce e, vreau si eu bebelus sa il purtam asa.
Cam astea ar fi experientele mele in ceea ce priveste purtatul copilului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii