Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 31 august 2010

Tatic purtator

Manduca e solutia perfecta pentru amandoi. Dar Janos o iubeste in mod deosebit.Si Edi se simte bine ca sta in brate la tati si e linistit si multumit.
Pregatiri de plecare


















Pe faleza deasupra Micului Golf
Edi dormea frumos si Janos il plimba pe malul marii





















A fost mai complicat pana mi-am dat seama care e pozitia cea mai comoda pentru Edi. Conform instructiunilor de utilizare pentru copilasii mici (pana la 4 luni) trebuie folosit un chilotel de suport care e in interiorul manducii. Ei arata acolo foarte clar cum se pune insa mie prima oara nu mi-a iesit deloc. A doua oara am incercat cu fermoarul desfacut si a fost mai bine insa Edi nu se simtea deloc confortabil caci manduca venea bine, ii sustinea gatul dar il presa cumva de pieptul lui Janos ceea ce nu era bine pentru el caci voia sa vada lumea din jur. Am observat ca Edi e foarte curios. Aceeasi problema o am si la wrap. E foarte curios si in pozitia clasica nu vrea sa stea decat daca il pun adormit in wrap.Pana la urma am gasit modelul de purtare in manduca cu chilotelul suport si fermoarul inchis astfel incat Edi sa vada peisajul cat e treaz (timp in care trebuie sustinut cu mana capsorul) si pe urma cand adoarme ii fixez capul cu gluga si totul e perfect.Suntem multumiti ca vremea s-a mai racorit asftel incat putem purta copilul linistiti. La mare toata lumea ne "certa" si ne "sfatuia" sa nu mai ducem copilul dezbracat ca bate briza. Cand il puneam in manduca ii puneam un tricou sau un body cu maneca scurta si sepcuta.De vreo 2-3 ori i-am pus jambiere ca vantul era ceva mai rece. Dar in rest, fiind lipit de noi cand il purtam copilul era cald si se simtea bine. Dar toata lumea se simtea obligata sa ne explice ca are nevoie copilul de sosete, un plovaras etc.
In 2 mai am mai vazut o mamica cu un mei tai (foarte frumos) si una cu un wrap.Plus o mamica cu un port bebe clasic in care bebe statea saracu cam incomod intrucat picioarele lui bebe (care era putin mai mare ca Edi) atarnau undeva pe la jumatatea copasei mamicii si copilul era purtat foarte jos si intr-o pozitie mai ciudatica.
Deci am fost de senzatie, mai ales Janos intrucat tatici purtatori n-am vazut cand am iesit noi la plimbare.

2 comentarii:

  1. Mai draga voi oricum sunteti de senzatie frumusei cum sunteti!
    Cit priveste "sfaturile" erau de buna intentie, caci pentru multa lume acest mod de plimbare al bebelusului e o noutate care pare ca nu ii asigura confort si caldura...doar pare!!!!
    Usor ,usor va fi acceptat si lumea se va invata cu NOUL!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumosi sunt!

    Ma bucur ca va intelegeti cu Manduca, e fain ca ati devenit asa plimbareti. :)

    RăspundețiȘtergere

comentarii