Lilypie Fourth Birthday tickers

duminică, 22 august 2010

La 2 Mai

Suntem la 2 Mai si ne bucuram de soare si de vant si de racoare. Bebe e fericit.Si eu fericita ca am descoperit cum sa il leg in wrap astfel incat sa ii placa si sa nu se incalzeasca prea tare.Am gasit o legatura in care pun wrapul ca pe sling.O sa pun si poze.Bebe s-a simtit bine a stat toata ziua in curte la racoare, ne-am plimbat pe malul marii cand s-a racorit afara, am fost pana in Micul Golf....Acum asa ca impresii rapide am constatat ca Edi este printre cei mai tineri bebelusi adusi la malul marii :)).Dar eu l-am adus pentru aerul curat si lipsa caldurii sufocante din Bucuresti.Si drumul l-a suportat destul de bine.Practic a inceput sa se revolte in scoica la intrarea in Mangalia.Si tinand cont ca nu am facut decat o oprire pe drum pentru realimentat Edi eu zic ca s-a comportat excelent, mai ales ca nu a dormit (de ce ar fi Edi ca ceilalti copilasi sa doarma in masina?).A dormit cam jumatate de ora din cele 3 ore jumate pe care le-am facut intre Bucuresti si 2 Mai si in rest, ne-am jucat, am ras a fost un bebe vesel.
Am citit pe blogul denumit "Armonii" despre alaptatul si public si m-am gandit ca mare dreptate are.Cat au fost caldurile astea mari in Bucuresti m-am gandit de un milion de ori daca sa ii dau sau nu ceai.Pana la urma am decis sa ii dau lapte de cate ori cere.Si am observat ca atunci cand e foarte cald cere foarte des, suge putin si pe urma cere din nou samd.Parerea mea ca sugea mai mult de sete decat de foame.Caci atunci cand veneau orele la care el mananca de obicei atunci sugea ca de obicei.
Ehehe complicat cu un bebelus mic dar atat de frumos.Stiu stiu vorbesc siropos ca orice tanara mamica dar ce sa fac am un bebe extraordinar si nu ma pot abtine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii