Lilypie Fourth Birthday tickers

luni, 14 septembrie 2009

Vacanta - Sibiu

- Sibiul vazut din turn

-Piata Mare

-Catedrala catolica

-Artezienele din Piata mare
-strada pietonala

-rasarit de soare vazut din bloc :D
La Sibiu ne-a placut foarte mult. Am descoperit un Sibiu nou.Ultima data cand am fost erau inca transee.Acum lucrarile s-au terminat si ce am vazut mi-a placut. Destul de curat, multi turisti, in jurul nostru se vorbea in multe limbi :d.Dar mi-a placut.Sibiul este un oras turistic cu tot ce inseamna asta. M-am bucurat sa vad ca se poate si la noi.
Pe de alta parte mie imi place la Sibiu caci ma duc la oameni dragi si anul asta am fost special pentru a vedea cei mai tineri membrii ai familiei noastre mari: Diana si Victoras. Ne-am simtit acolo ca acasa.Singura problema a fost procurarea unui izopren :)) dar pana la urma ne-am descurcat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii